دولت ایران صهیونیست توهین کننده به پیامبر (ص) را تعقیب می‌کند!

دسته: اخبار ایران
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 28 شهریور 1391

دولت ایران صهیونیست توهین کننده به پیامبر (ص) را تعقیب می‌کند!

دولت ایران صهیونیست توهین کننده به پیامبر (ص) را تعقیب می‌کند!
رحیمی گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران ضمن اعلام انزجار و تنفر از عمل شیطانی اصحاب شیطان در توهین به پیامبر (ص)، این عمل ناشایست و موهن را محكوم می‌كند و به طور قطع، در جست‌وجو، تعقیب و پیگیری این فرد مجرم خواهد بود كه به پیامبر 1.5 میلیارد مسلمان در جهان توهین كرده است.
 جلسه هیئت وزیران عصر دیروز (یكشنبه) به ریاست محمدرضا رحیمی، معاون اول رییس‌جمهور برگزار شد.

رحیمی در این جلسه ضمن ابراز تأسف و انزجار از توهین به ساحت پیامبر اكرم(ص)، این عمل شنیع و ناشایست را محكوم كردو گفت: بی‌تردید ما نیز همانند همه مسملانان جهان، مسئولان، ارادتمندان و مؤمنان، بسیار متأثر و متأسفیم كه یك صهیونیست به ساحت مقدس حضرت رسول اكرم(ص) توهین كرده است.

وی تصریح کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران ضمن اعلام انزجار و تنفر از عمل شیطانی اصحاب شیطان و برخی از آنها در این خصوص، این عمل ناشایست و موهن را محكوم می‌كند و به طور قطع، در جست‌وجو، تعقیب و پیگیری این فرد مجرم خواهد بود كه به پیامبر 1.5 میلیارد مسلمان در جهان توهین كرده است.

معاون اول رییس جمهور افزود: به طور قطع آمریكایی‌ها اگر بخواهند صداقت خود را در این رابطه نشان داده و ادعا كنند كه برای ادیان الهی و آسمانی احترام قائلند، باید این فرد مجرم را به مجازات برسانند، زیرا به بهانه آزادی بیان، دست به هر جنایتی می‌زنند، ولی در صورت بروز اتفاقی در سایر كشورها، به بهانه آزادی بیان و حقوق بشر، ملت‌ها و امت‌ها را محكوم می‌كنند.

رحیمی خاطرنشان کرد: یكی از اهداف اساسی این پلیدان زشتكار، ایجاد تفرقه و دوگانگی بین اسلام، مسیحیت و یهودیت است.

در ادامه جلسه هیات دولت، تعدادی از پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی پس از بحث و بررسی، به شرح زیر به تصویب رسید.

1- به منظور رسیدگی به تخلفات شركت‌ها و مؤسسات حمل و نقل بار و مسافر آیین‌نامه اجرایی تبصره(1) ماده (31) قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی با پیشنهاد وزارت كشور از تصویب دولت گذشت.

2- لایحه اساسنامه سازمان پست جمهوری اسلامی ایران:
براساس ماده قانون تشكیل سازمان پست جمهوری اسلامی ایران مصوب 1390- به منظور انتزاع و انتقال وظایف و فعالیت‌های شبكه‌های اصلی و تجزیه و مبادلات و مدیریت توزیع خدمات پستی از شركت پست جمهوری اسلامی ایران «سازمان پست جمهوری اسلامی ایران» وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تشكیل می‌شود.

3- آیین‌نامه ارایه خدمات فوریت‌های اجتماعی:
به منظور سازماندهی خدمات فوریت‌های اجتماعی در كشور و ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی و كمك به سازمان بهزیستی برای اجرای مطلوب طرح‌های فوریت‌های اجتماعی، به استناد اصل (138) قانون اساسی، آیین‌نامه مذكور تنظیم شد


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page