ساخت یک هتل در مشهد ،خرید هتلی دیگر در شمال کشور

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 2 مهر 1391
به گزارش پايگاه خبري سنگ آهن،عباس يزداني مدير عامل شركت تعاوني مسكن كاركنان شركت با اعلام اين خبر اظهار داشت :اين هتل در زميني به مساحت 800متر با 5000متر زير بنا در 9 طبقه و 100سوئيت احداث خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ آهن،عباس یزدانی مدیر عامل شرکت تعاونی مسکن کارکنان شرکت با اعلام این خبر اظهار داشت :این هتل در زمینی به مساحت ۸۰۰متر با ۵۰۰۰متر زیر بنا در  ۹ طبقه و ۱۰۰سوئیت  احداث خواهد شد.

وی افزود:فاصله این هتل تا حرم رضوی کمتر از هزار متر بوده و انشاالله احداث آن  تا ۱۸ الی ۲۰ ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

یزدانی در خصوص دیگر اقدامات تعاونی مسکن ؛ ضمن تشکر از مدیر عامل و هیئت مدیره سابق ،ترکیب جدید هیئت مدیره این تعاونی را مطلوب عنوان نموده و افزود:با پیگیریهای به عمل آمده و مساعدتهای مدیرعامل شرکت در صدد خرید ساختمانی چند طبقه در” سواحل شهرستان نور مازندران “هستیم که انشاالله با قولی که جناب عسکری،مدیرعامل شرکت داده اند به زودی محقق خواهد شد.

مدیر عامل شرکت تعاونی کارکنان با اشاره به این موضوع که از بدو تاسیس تا کنون ۵۰۰ قطعه زمین به اعضا تحویل داده شده،افزود:از آنجایی که در شهرستان بافق زمینی که به صورت دولتی به تعاونیها واگذار شود وجود ندارد اما در حال رایزنی جهت خرید یک قطعه زمین در کنار دانشگاه پیام نور بافق هستیم که در صورت تحقق به اطلاع عزیزان خواهد رسید.

وی اولویت واگذاری زمین در آینده را به ترتیب سابقه عضویت فرد دانسته و در خصوص زمین دفتر تحقیقات یزد و اقدامات انجام شده در این مورد،اظهار داشت:علیرغم اشکالات قانونی که در واگذاری این قطعه زمین به ما  به  وجود آمده، اما با تعامل و همکاری خوبی که بین مجموعه استان و مدیریت شرکت شکل گرفته ،بسیار امیدواریم که این موضوع نیز حل و فصل گردد .

لازم به ذکر است که اعضای جدید هیئت مدیره شرکت تعاونی مسکن کارکنان شر کت را مهندس  پورشمسی به عنوان رییس هیئت مدیره و آقایان  علی محمد خواجه مبارکه ،مهندس مظفری،رضا فلاح و حسن تشکری به عنوان اعضای هیئت مدیره تشکیل  می دهند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page