(تصاویر) روز ایمنی و آتش نشانی درشرکت سنگ آهن مرکزی بافق گرامی داشته شد

دسته: عمومی
یک دیدگاه
جمعه - 7 مهر 1391

 

به منظور گرامیداشت هفتم مهرماه؛ روز ایمنی و آتش نشانی، در شرکت سنگ آهن مرکزی بافق جشنی برگزارشد.
در این مراسم که به همت واحد ایمنی فنی، آتش نشانی، بهداشت و محیط زیست شرکت سنگ آهن بافق و با حضور مدیر عامل و تنی چند از معاونین این شرکت برگزار گردید از تنی چند از ایمن کاران نمونه تجلیل شد.مدیر ایمنی شرکت سنگ آهن بافق، ضمن بر شمردن اهداف واحدزیر مجموعه خود گفت : جهت ایجاد انگیزه برای سایر پرسنل شرکت با تقدیم هدایایی از۵۰ نفر از ایمن کاران نمونه که معیارهای ایمنی شرکت را رعایت کرده اند، تقدیر می شود.
رضا فلاح، بر ضرورت فرهنگ سازی به منظور رعایت ایمنی در فعالیت های کاری و روزمره تاکید کرد و ابرازامیدواری کرد: با رعایت شرایط ایمن کاری در آینده شاهد هیچ گونه حادثه ای در سطح شرکت برای همکاران نباشیم.
مدیر عامل شرکت سنگ آهن بافق، نیز با تشکر از پرسنل قسمت ایمنی و بهداشت، عنوان کرد: بنده به سهم خود در جهت ارتقاء فرهنگ ایمنی در نیروهای شرکت از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد. محمدجواد عسکری ادامه داد: امیدوارم با همکاری تنگاتنگ بین همه قسمت ها، شرکت به سطح مطلوبی از استاندارد ایمنی و بهداشت برسد تا آسیبی به پرسنل وارد نشود.
درادامه این مراسم گروه امداد و نجات آتش نشانی این شرکت نمونه ای از توانایهای عملیاتی خودرا در مانوری به نمایش گذاشتند و همچنین در پایان نیز به صورت نمادین از نماینده نمونه سرپرست قسمت ها، نماینده برتر پیمانکار و نماینده نمونه گارگران، با اهداء لوحی تقدیر شد


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۸
برچسب ها:
دیدگاه ها
جوان بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 9 مهر 1391 - 12:57 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

تقدیر ایز ایمن کاران نمونه بدون اعمال نفوذ کار بسیار خوبی است

You cannot copy content of this page