برگزاری نشست توسعه دانشگاههای شهرستان بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 16 بهمن 1390

اولین جلسه از سلسه جلسات بررسی راههای توسعه متوازن دانشگاههای شهرستان بافق در دانشگاه آزاد اسلامی، برگزار شد.

به گزارش آنا، در این جلسه که به همت روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی بافق در محل سالن کنفرانس استادسرای این دانشگاه برگزار شد، امام جمعه، فرماندار، معاون فرماندار، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران و روسای دانشگاههای آزاد اسلامی، پیام نور و علمی و کاربردی شهرستان حضور داشتند.

در آغاز این نشست، حسینعلی لازمی _ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق _ هدف از این جلسه را ارتباط بیشتر دانشگاههای شهر دانست و با اشاره به وجوه مشترک این دانشگاهها، خواستار همه اندیشی برای حل مسائل شد.

حجت الاسلام سلیمانی _ امام جمعه بافق_ نیز با اشاره به حضور بیش از 6000 نفر دانشجو در شهر و عدم کشش برای ایجاد رشته های همگون در دانشگاه، خواستار جلوگیری از موازی کاری در تصویب رشته ها شد.

در این نشست حسین ندافیان _ فرماندار شهرستان بافق _ نیز به بحث بومی کردن رشته های تحصیلی پرداخت و از روسای دانشگاهای خواست تلاش کنند با توجه به پتانسیل های موجود در شهرستان؛ درصدد تصویب رشته هایی باشند که با اقلیم منطقه همخوانی بیشتری دارد.

در این نشست همچنین بر استفاده مشترک از امکانات همه ی دانشگاهها تاکید و مقرر شد نسبت به تشکیل شورایی متشکل از نمایندگان آموزش عالی و دانشگاهی در شهر اقدام شود.  


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page