دریافت 800 کتاب درطرح کتاب من

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 12 مهر 1391

رئیس اداره کتابخانه های بافق از دریافت بیش از 800 عنوان کتاب در طرح “کتاب من” خبر داد

زهرا ابولیان با بیان مزایای مطالعه از جمله افزایش سطح اطلاعات و دانسته های مختلف علمی، فرهنگی به “بافق فردا” گفت: در طرح کتاب من اعضای کتابخانه های عمومی می توانند در صورت نبود کتاب مورد نیازشان با پر کردن فرم درخواست نسبت به تقاضای کتاب مدنظر با مشخصاتی چون نام کتاب و نویسنده اقدام و تقاضای خود را به متصدیان کتابخانه ها ارائه دهند و خرید این کتاب پس از طی مراحل معمول از سوی مرکز خریداری و برای کتابخانه مورد تقاضا ارسال می گردد و فرد درخواست کننده اولین امانت گیرنده کتاب مورد تقاضا خواهد بود.

رئیس کتابخانه های عمومی بافق یادآورشد: طرح “کتاب من” فرصتی ایجاد نموده تا متقاضیان و اعضای کتابخانه ها به کتابهای موجود بسنده ننموده و کتابهای جدیدی را در خواست نمایند تا ضمن رفع نیاز شخصی در بالابردن منابع و کتب شهرستان نیز سهیم گردند.

وی اضافه کرد: از دیگر مزایای این طرح خریدکتاب و منابعی با توجه به نیازها و علاقه مندی های هر شهر و منطقه است.

زهراابولیان تعداد کتب دریافتی این طرح در کتابخانه های عمومی شهرستان را 800  نسخه اعلام کرد و افزود: انتظار استفاده بیشتر اعضای کتابخانه های شهرستان از این امتیاز ویژه را داریم.

رئیس کتابخانه های بافق به وجود بیش از 59000  نسخه و 48100 عنوان کتاب در کتابخانه های عمومی اشاره داشت و عنوان کرد: همشهریان و شهروندان را به عضویت در کتابخانه های عمومی دعوت می کنیم تا زمینه ایجاد علاقه مندی فرزندان برای انس با “یارمهربان” فراهم گردد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page