مسابقات قهرمانی شنای بیماران هموفیلی به کار خود پایان داد

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 16 بهمن 1390

با معرفی تیم‌های برتر در بافق

مسابقات قهرمانی شنای بیماران هموفیلی به کار خود پایان داد

 دومین دوره مسابقات قهرمانی بیماران هموفیلی و هشتمین دوره مسابقات شنای بیماران پیوند اعضای قهرمانی کشور با معرفی تیم‌های برتر در بافق پایان یافت.

دبیر فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای کشور ظهر امروز در آیین اختتامیه این مسابقات با اعلام خرسندی از نحوه برگزاری این دوره از رقابت‌ها اظهار داشت: این دوره از مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی شهرستان بافق از نظر کیفی و کمی در حد بالا و به نحو مطلوبی برگزار شد.

امیر درویش از دست‌اندرکاران برگزاری این مسابقات به خاطر برنامه‌ریزی مناسب و میزبانی خوب اداره‌کل ورزش و جوانان استان یزد و شرکت سنگ‌آهن مرکزی بافق در برگزاری این دوره از رقابت‌ها قدردانی کرد.

وی با اشاره به اهداف این مسابقات بیان کرد: برگزاری چنین مسابقاتی در بین بیماران خاص علاوه بر ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران، باعث ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس این بیماران شده که این امر مهم‌ترین عامل در بهبود بیماری این ورزشکاران است.

دبیر فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای کشور گفت: در دومین دوره از مسابقات قهرمانی هموفیلی کشور 25 ورزشکار در قالب 12 تیم از 11 استان کشور در چهار رده سنی با هم به رقابت پرداختند.

درویش خاطرنشان کرد: در پایان دومین دوره از رقابت‌های قهرمانی شنای بیماران هموفیلی، تیم تهران با 74 امتیاز بر سکوی نخست ایستاد و تیم یزد الف با کسب 72 امتیاز و تیم آذربایجان‌شرقی با کسب 43 امتیاز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

دبیر فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای کشور تصریح کرد: در هشتمین دوره از مسابقات قهرمانی شنای پیوند اعضا نیز 22 ورزشکار در قالب 11 تیم در سه رده سنی از 11 استان کشور با هم رقابت کردند، در پایان این دوره از رقابت‌ها نیز تیم تهران با کسب 71 امتیاز اول شد و تیم یزد با کسب 41 و کردستان با کسب 39 امتیاز به ترتیب عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.

در پایان این مراسم به تیم‌های برتر این دوره از مسابقات، مدال و حکم قهرمانی و جایزه نقدی و به نفرات چهارم تا ششم این مسابقات نیز حکم قهرمانی کشوری اعطاء شد.

 این دوره از مسابقات در 16 ماده و در رشته‌های 50 متر و 100 متر کرال سینه، کرال پشت و قورباغه به مدت سه روز به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی آهن بافق برگزار شد

علی عبداللهی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page