آغاز عملیات اجرایی شبکه جمع آوری فاضلاب و احداث تصفیه خانه مجتمع مسکن مهر شهرستان بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 23 مهر 1391

رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان بافق از آغاز عملیات اجرایی شبکه جمع آوری فاضلاب و احداث تصفیه خانه مجتمع مسکن مهر شهرستان بافق  خبر داد

 به گزارش بافق فردا به نقل از روابط عمومی اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی بافق،  رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بافق گفت: اخیراً شرکت‌های تعاونی مسکن مهر کویر بافق و کارخانجات لکوموتیو بافق به طور مجزا با یک شرکت معتبر در زمینه اجرای شبکه فاضلاب به صورت سبتیک قرارداد منعقد نمودند.

علی اصغر نوری  شادکام ادامه داد: اجرای شبکه فاضلاب پروژه مسکن مهر با استفاده از لوله های پلی اتیلن  کاروگیت دوجداره و منهول های پلی اتیلن (دریچه های بازدید پلی اتیلن ) اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: احداث تصفیه خانه به روش لجن فعال با هوادهی گسترده و مطابق با استانداردهای روز دنیا و بدون هرگونه آلودگی و بو خواهد بود و پساب خروجی قابلیت استفاده در آبیاری فضای سبز مجموعه مسکن مهر و حتی خارج از محدوده مسکن مهر را دارد.

رئیس اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی شهرستان بافق عنوان داشت:  اجرای این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۶۵۰ میلیون ریال و در مدت زمان حداکثر سه ماه انجام می شود


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page