نسبت به تیم گسترش فولاد تبریز شناخت خوبی دارم / بازی خوب همراه با کسب سه امتیاز

دسته: ورزشی
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 25 مهر 1391
فیروز کریمی در آستانه بازی هفته ششم  ؛
نسبت به تیم گسترش فولاد تبریز شناخت خوبی دارم / بازی خوب همراه با کسب سه امتیاز
سرمربی تیم سنگ آهن بافق در حاشیه تمرین این تیم گفت : نسبت به تیم گسترش فولاد تبریز شناخت خوبی دارم و در گذشته نه چندان دور در آنجا مربی گری کردم .
فیروز کریمی با اشاره به آمادگی تیم سنگ اهن بافق افزود: به جو و به شرایط تیم گسترش فولاد تبریز آشنایی دارم ، تیم بسیار خوبی است و بی دلیل هم در کورس رقابت نیست.
وی با بیان اینکه  همه تیم ها نقاط ضعف و قوت دارند خاطر نشان کرد: تیم گسترش فولاد هم از این قاعده مستثنی نیست و یک  تعداد محسنات ویژه دارد که باید آنها را پوشش داده و از  نقاط ضعف این تیم  استفاده کامل ببریم  .
وی گفت :  در حال حاضربازیکنان  تیم سنگ اهن بافق در شرایطی هستند که تقریبا به باورهای تاکتیکی رسیده اند و اگر دچار مشکل یا حادثه و اشکالات فردی نشویم  بازی خوبی را اارئهمی دهیم .
کریمی با تاکید بر ضرورت  کسب هر سه امتیاز بازی  افزود: مصدومان تیم سنگ اهن بافق هم  به بازی می رسند و
 ابراهیم میرزا پور هم که هفته قبل به  دلیل سرماخوردگی شدید نتوانست در ترکیب قرار گیرد به بازی می رسد.
وی افزود : مهرزاد رضایی نیز به جمع بازیکنان تیم  اضافه شده است و امیدواریم بقیه تیم هم  تا روز پنج شنبه به جمع اضافه شوند.
تیم سنگ اهن بافق در هفته ششم مسابقات لیگ دسته یک کشور پنج شنبه ساعت 15.15 دقیقه در ورزشگاه شهدای سنگ اهن بافق به مصاف تیم گشترش فولاد تبریز می رود.
تیم سنگ اهن بافق درهفته گذشته با باخت خانگی 2بر 1خود در برابر تیم نساجی همدان با 7امتیاز در رده ششم جدول لیگ دسته یک قرار دارد و تیم گسترش فولاد تبریز با برد بازی هفته گذشته خود مقابل تیم گل گهر سیرجان با 11 امیتاز در رده دوم جدول این بازی ها قرار گرفته است .
بافق / عبداللهی

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۸
برچسب ها:
دیدگاه ها
مصطفی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 25 مهر 1391 - 9:45 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

فیروز جون شما هر وقت گفتی میبریم و امتیاز میاریم بر عکس شد یه بار بگو می بازیم شاید بردیم خدا رو چی دیدی

You cannot copy content of this page