شعبه برق سبزدشت بافق افتتاح شد

دسته: روستا
بدون دیدگاه
یکشنبه - 28 بهمن 1397
شعبه برق سبزدشت بافق افتتاح شد

شعبه برق دهستان سبزدشت بافق در روستای برکوییه افتتاح شد.

شعبه برق دهستان سبزدشت بافق در روستای برکوییه افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ با حضور سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، قائم مقام مدیرعامل در برق نواحی، فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان بافق و شماری از مسئولین استانی و محلی، شعبه برق دهستان سبزدشت در روستای برکوییه افتتاح شد.
سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در حاشیه این مراسم کاهش هزینه ها و خاموشی ها و همچنین سهولت در سرویس خطوط را از مزیت ها افتتاح شعبه سبزدشت برشمرد و گفت: منطقه سبزدشت با برخورداری از ۱۵۰کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۵۰کیلومتر شبکه فشار ضعیف و داشتن ۲۲۷۰مشترک برق در شهرستان بافق از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
آرش نواب متذکر شد: هزینه هر اعزام گروه به منطقه سبزدشت ۳/۵میلیون ریال و متوسط ۱۰سفر در ماه با هزینه ۴۲۰میلیون ریال در سال است.
این مسول اظهار کرد: برای واگذاری منطقه به پیمانکار بودجه ای معادل ۱۲۰۰میلیون ریال قرار داده شده است.
فرماندار بافق نیز در این مراسم گفت: کارهای خوبی در سال گذشته به ویژه در طرح های مشارکتی که شهرستان با مدیریت توزیع برق استان داشته از جمله بلوار فدک، شعب برق در منطقه سبزدشت و… انجام شده است.
زاده رحمانی همچنین ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های مسئولان برق استان جهت راه اندازی شعبه برق در منطقه سبزدشت افزود: با ایجاد شعبه برق در منطقه سبزدشت دیگر ساکنین منطقه نیاز به حضور در مرکز شهرستان جهت انجام امور در زمینه تامین و رفع مسائل برق ندارند و کلیه کارها در این زمینه با سرعت و سهولت بیشتر در همین مکان انجام می شود.
گفتنی است مسئولان در ابتدای این مراسم نسبت به شهدای روستای برکوییه در بدو ورود ادای احترام و پس از آن با حضور در جمع اهالی روستا پیگیر مسائل و مشکلات آنان شدند.

IMG_20190217_183942_278IMG_20190217_183931_933


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۹۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page