سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق گفت:تجلیل از ۲۱۰ کارگر نمونه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق

دسته: کارگری
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 11 اردیبهشت 1398
تجلیل از ۲۱۰ کارگر نمونه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق

سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق گفت: بمناسبت فرا رسیدن ۱۱ اردیبهشت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق به عنوان بزرگترین مجتمع اقتصادی شهرستان هرساله از بین کارگران کارگران نمونه براساس ملاک های که به قسمت های مختلف ارسال می شود کارگر نمونه را انتخاب می کند.

IMG_20190501_080649_882

سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق گفت: بمناسبت فرا رسیدن ۱۱ اردیبهشت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق به عنوان بزرگترین مجتمع اقتصادی شهرستان هرساله از بین کارگران کارگران نمونه براساس ملاک های که به قسمت های مختلف ارسال می شود کارگر نمونه را انتخاب می کند.

IMG_20190501_080647_959
رضا فلاح در حاشیه مراسم برگزاری جشن کار و کارگر اظهار داشت:این معیارها نظم، انضباط، کارایی و رضایت سرپرستان است.

IMG_20190501_080646_030
وی ادامه داد: در بخش اداری، مالی و بازرگانی به ازای هر سی نفر یکنفر انتخاب و در بخش تولید، معدنی و فنی هر بیست نفر یکنفر سهمیه داده شده است که در مجموع از ۲۱۰ پرسنل مرد و زن تقدیر بعمل آمد.

سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق در پاسخ به اینکه برنامه جنابعالی برای برگزاری جشن بمناسبت اعیاد مختلف چیست عنوان کرد: با توجه به قرارگیری بافق در منطقه کویری و کار سخت کارگران در معدن لازم است در فواصل،اعیاد و مناسبتهای ملی و مذهبی برنامه های شادی را فراهم کنیم که در این مسیر از تمام مردم شهرستان دعوت به حضور می شود.

IMG_20190501_080639_333
فلاح در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به اینکه چه توصیه ای به کارگران برای افزایش بهره وری دارید تصریح کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری سالجاری به سال رونق تولید انتظار می رود تمام کارکنان در چارچوب شرح وظایف به نحو احسنت کار خود را انجام دهند.

وی ادامه داد:با افزایش راندمان علاوه بر تحقق منویات مقام معظم رهبری به اهداف شرکت نزدیک خواهیم شد و با ارزش افزوده گامی موثر در رونق اقتصادی شهر و کشور برمی داریم.

IMG_20190501_080628_770
فلاح در پاسخ سوال دیگری مبنی بر اینکه اصحاب رسانه شما را به عنوان یک مدیر موفق در تعامل با خبرنگاران می شناسند چرا تاکنون نشست خبری برگزار نکرده اید خاطر نشان کرد: اگر قرار باشد به عنوان مدیر عامل شرکت در مجموعه در خدمت مردم و کارگران باشم طی برنامه ای منظم دیدار و ملاقات هایی با اصحاب رسانه خواهم داشت و اهداف و میزان تحقق آن را به اطلاع عموم می رسانم.

سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق در پاسخ به این سوال که با توجه به شواهدی که وجود دارد مردم و کارگران خواستار ادامه مدیریت شما هستند چرا می فرمائید اگر قرار باشد بمانید گفت: تصمیم گیرنده برای سمت مدیریت بعهده مجموعه صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد است.

وی در پاسخ به اینکه آیا وقت آن نرسیده است که مدیران صندوق بازنشستگی فولاد کشور به خواسته مردم و کارگران مجموعه احترام بگذارند عنوان کرد: حتما مدیریت صندوق بازنشستگی به این خواسته ها اهمیت داده و خواهد داد.

فلاح در ادامه این گفتگو در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه با این توصیف و توضیحات خواهید ماند یادآور شد: توکل بر خدا

سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی ایران _ بافق همچنین در پاسخ یه آخرین سوال پیرامون تفاوت فاحش حقوق بین کارگران در مجموعه شرکت سنگ آهن گفت: درصد افزایش حقوق توسط دولت و مزایای غیرثابت حتما مد نظر قرار خواهد گرفت.

فلاح بیان کرد: کارکنان شرکت می توانند از منازل سازمانی بهره مند شوند و این مبحث به کمیسیون مسکن اعلام شده تا با برطرف کردن برخی تفاوت ها زندگی کارگران بهبود یابد.

وی با اشاره به اینکه با یکسان سازی پاداش ها کمک می کنیم تا اختلاف ها کمتر شود عنوان کرد:سابقه کارها موجب برخی اختلاف بین نرخ حقوق ها شده که نمی توان به سادگی آن را برطرف کرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۱۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page