نگرشی نو در توسعه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی

دسته: اجتماعی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 24 اردیبهشت 1398

سامانه متمرکز خدمات سازمان تأمین اجتماعی، تحت عنوان طرح ملی دکتر نوربخش به آدرس https://eservices.tamin.ir جهت دسترسی سریع و آسان مخاطبین به خدمات سازمان تأمین اجتماعی فراهم شده است .

این طرح در قالب یک سامانه متمرکز طراحی شده و با توجه به گستردگی خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی ، تمامی سرویس های موجود را در یک درگاه تجمیع و بصورت یکپارچه در خود جای داده است.

این پرتال مرجع سریع و مطمئنی را جهت آگاهی و استفاده از سرویس های جدید برای مخاطبان سازمان در سه بخش بیمه شدگان ،کارفرمایان و مستمری بگیران فراهم آورده است

عباس حاجی حسنی رئیس سازمان تامین اجتماعی بافق با اعلام این خبر اظهار داشت : انواع  خدمات صدور دفترچه درمانی، مشاهده و ثبت اعتراض نسبت به سوابق پرداخت حق بیمه، ارسال لیست و پرداخت حق بیمه، اخذ برگ پرداخت حق بیمۀ بیمه شدگان خاص، درخواست تعهدات کوتاه مدت شامل غرامت دستمزد ایام بیماری و بارداری، پروتز و اروتز، کمک هزینه ازدواج، کمک هزینه کفن و دفن و … از خدماتی است که در این سامانه پیش بینی شده و مخاطبین سازمان می توانند از این خدمات استفاده نمایند.
در صورتی که مخاطبان قبلا مشترک سرویس های متمرکز سازمان تامین اجتماعی مانند پرتال نمایش سابقه بیمه ای بوده اند نیازی به ثبت نام مجدد ندارند و می توانند از خدمات مختلف این درگاه بهره مند شوند.
کاربران و مخاطبان جدید می بایست در پرتال ثبت نام کرده و نام کاربری و رمز عبور دریافت کنند.

نام کاربری برای همه در این پرتال،کدملی افراد تعریف شده است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۶۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page