زمین چمن روستای جزستان با اعتبار ۴ میلیارد ریالی به بهره برداری می رسد

دسته: ورزشی
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 31 اردیبهشت 1398
زمین چمن روستای جزستان با اعتبار ۴ میلیارد ریالی به بهره برداری می رسد

بخشدار مرکزی شهرستان بافق در حاشیه بازدید از روند عملیات اجرایی چمن مصنوعی روستای جزستان که با حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان انجام شد گفت: زمین چمن روستای جزستان با اعتبار ۴ میلیارد ریالی به بهره برداری می رسد.

IMG_20190521_080207_037
بخشدار مرکزی شهرستان بافق در حاشیه بازدید از روند عملیات اجرایی چمن مصنوعی روستای جزستان که با حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان انجام شد گفت: زمین چمن روستای جزستان با اعتبار ۴ میلیارد ریالی به بهره برداری می رسد.

داوود پورامینی با علام این خبر افزود:با بهره برداری از این زمین تعداد زمین های چمن مصنوعی در روستاهای بافق به ۴ زمین می رسد.

IMG_20190521_080204_752
وی با بیان اینکه با افتتاح این طرح اهالی روستاهای جزستان و هریسک بصورت مستقیم و هنسک، دارستان و جوزی بصورت غیرمستقیم بهره مند می شوند اظهار داشت: این طرح با مشارکت بخشداری و اداره ورزش و جوانان بافق به سرانجام رسیده است.

پورامینی با اشاره به اینکه تخصیص اعتبار از سوی بخشداری ۲ میلیارد ریال بوده است عنوان کرد: اداره ورزش و جوانان نیز برای این طرح ۲ میلیارد ریال تخصیص داده است.

IMG_20190521_080201_301
بخشدار مرکزی بافق زمان بهره برداری از این طرح را ۶ ماه آینده اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: روستاهای باقرآباد، شیطور و مبارکه نیز از زمین چمن بهره مند هستند و بخشداری آمادگی دارد با همکاری اداره ورزش و جوانان زمین های چمن مصنوعی دیگری را در روستاهای بخش مرکزی به مرحله اجرایی برساند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۳۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
میرسلیمانی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1398 - 1:47 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

https://www.borna.news/ا
حضور معاون وزیر راه و شهرسازی کشور :
عملیات اجرایی اتصال فردوس به شبکه ریلی کشور آغاز شد / فردوس تافته جدا بافته

عملیات اجرایی اتصال فردوس در خراسان جنوبی به شبکه ریلی کشور با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ‌و نقل کشور آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی عملیات اجرایی اتصال فردوس در خراسان جنوبی به شبکه ریلی کشور با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ‌و نقل کشور آغاز شد

در حاشیه آغاز این طرح که با حضور معاون استاندار خراسان جنوبی و نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد،

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ‌و نقل کشور در جمع خبرنگاران گفت: عملیات اجرایی این طرح به طول ۷۱ کیلومتر و با اختصاص ۱۰۱ میلیارد تومان اعتبار آغاز شد.
خیرالله خادمی افزود: عملیات اجرایی این طرح از ایستگاه جزین در کریدور ریلی مشهد – بافق جدا می شود و در مسیر نسبتا هموار به شهرستان فردوس می رسد که از جاده های روستایی و مزارع به صورت روگذر عبور خواهد کرد.
وی اظهار داشت: ایستگاه های فرعی در این مسیر در نظر گرفته شده که اولین ایستگاه در کیلومتر ۲۴ و دومین ایستگاه در کیلومتر ۵۶ احداث خواهد شد.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در مجموع برای زیرسازی این طرح ۱۰۱ میلیارد تومان و برای روسازی ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه خواهیم کرد و زمان اجرای این طرح ۴۲ ماه است.
وی یکی از برنامه های دولت را احداث شبکه های ریلی در شرق کشور عنوان کرد و افزود: در اجرای کریدور شامل به جنوب، استان های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی به هم متصل می شوند که بزرگترین شبکه ریلی کشور محسوب می شود و امیدواریم با پیگیری های خوب این کریدور را به نتیجه برسانیم.

You cannot copy content of this page