انتقادات صریح فرماندار بافق به عملکرد برخی ادارات کل استان در نشست با استاندار و معاونان وی

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 28 خرداد 1398

محمد زاده‌رحمانی در نشست مشترک معاونان استاندار یزد، فرمانداران و بخشداران استان با استاندار در سالن کوثر با اشاره به طرح آمایش که از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد در حال تدوین است، اظهار داشت: به نظر می‌رسد سازمان مدیریت در این زمینه مشاوره محور عمل می‌کند و توجهی به مباحث مطرح شده توسط فرمانداران ندارد.

وی افزود: اگر اینگونه باشد، نتیجه‌ای که در نهایت تدوین و تصویب و اجرای سند آمایش استان حاصل می‌شود، جوابگوی مسائل، مشکلات و ظرفیت‌های شهرستان‌ها نخواهد بود.

زاده‌رحمانی در مورد بحث تنظیم بازار در شهرستان بافق و برخی دیگر از شهرستان‌های استان یزد نیز خاطرنشان کرد: نظارت بر عهده خود اصناف گذاشته شده و طبیعی است که در این مسیر کوتاهی‌ها و چشم‌پوشی‌هایی انجام می‌شود.

فرماندار بافق عنوان کرد: تعزیرات حکومتی در شهرستان‌ها از جمله بافق وجود خارجی ندارد و چرخه‌ای که برای تشکیل پرونده متخلفان و جریمه آنها اعمال می‌شود، به شدت مورد انتقاد مردم است.

وی تاکید کرد: کل استان یزد چهار قاضی تعزیرات دارد و این امر سبب شده شاهد اطاله زیاد در رسیدگی به روند گرانفروشی‌ها و … باشیم که این امر نقطه ضعفی برای دولت و حاکمیت فرمانداران شده است.

زاده‌رحمانی در مورد تاکید معاون عمرانی استاندار یزد در زمینه اهمیت شورای حفاظت آب افزود: آب منطقه‌ای در این شورا بیشتر پیگیر اهداف سازمانی خود است و به مسائل شهرستان‌ها اهمیتی نمی‌دهد که این امر مشکلاتی را به ویژه برای صنایع ایجاد کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: راه آهن دو خطه بافق زرین شهر اکنون دارای پیشرفت ۸۵ درصدی است و اگر در پروژه‌های اولویت‌دار عمرانی استان قرار گیرد، هفته دولت قابل بهره برداری خواهد بود.

زاده رحمانی یکی از مسائل شهرستان‌های استان یزد را دغدغه مسکن و زمین دانست و افزود: قیمت زمین در شهرستان‌ها سر به فلک کشیده و در برخی مناطق حتی از مرکز استان گران‌تر است که لازم است در این زمینه هرچه سریع‌تر تدابیر لازم اندیشیده شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۴۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page