برگزاری اولین جشنواره تئاتر در بافق

دسته: با هنرمندان
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 28 خرداد 1398
برگزاری اولین جشنواره تئاتر در بافق

جلسه هماهنگی برگزاری اولین جشنواره تئاتر در شهرستان بافق با حضور فرماندار ،رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامى، نائب رئيس شوراي اسلامى و اعضای انجمن نمایش شهرستان بافق برگزار شد.

IMG_20190618_084103_188IMG_20190618_084059_849IMG_20190618_084057_839IMG_20190618_084054_320IMG_20190618_084049_497

جلسه هماهنگی برگزاری اولین جشنواره تئاتر در شهرستان بافق با حضور فرماندار ،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامى، نائب رئیس شورای اسلامى و اعضای انجمن نمایش شهرستان بافق برگزار شد.

در این جلسه اعضاى انجمن نمایش شهرستان ، سوالات و درخواست هایشان را برای هرچه بهتر برگزار شدن جشنواره مطرح نمودند.

در ابتدای این جلسه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامى بافق شرایط ایجاد شده در انجمن نمایش در سالجاری را مثبت ارزیابی کرد و گفت:با حضور اعضای جوان و پیشکسوت انجمن نمایش تحول چشمگیری در این حوزه شاهد خواهیم بود.

حسین ارجمند برگزاری جشنواره نمایش شهرستانی که برای اولین بار در بافق برگزار خواهد شد را از جمله عملکرد مثبت انجمن نمایش عنوان کرد.

رئیس انجمن نمایش شهرستان بافق نیز ضمن خیرمقدم خدمت حضار به تشریح چگونگی تشکیل و تاریخچه انجمن نمایش و فعالیتهای صورت گرفته و اهداف انجمن پرداخت.

قانعی تصریح کرد:در بافق شش گروه هنری فعالیت دارند که در ایام دهه فجر و جشنواره ها شاهد هنرنمایی این گروهها هستیم.

محسن شریعتى دبیر برگزاری اولین جشنواره نمایش شهرستان بافق نیز ضمن مهم شمردن این اتفاق برای اولین بار در بافق ،مقوله تئاتر را یک امر مهم و ضروری دانست و عنوان کرد: نمایش ها باید از حالت جنگ و اجراهای فصلی بیرون بیایند و تئاتر به منزلت و هدف والای خود که همان ایجاد تفکر و اندیشه و ترویج اخلاق است، نزدیک شود که این مهم عملی نخواهد شد مگر با برگزاری دوره های آموزشى و جشنواره هایی از این قبیل.

وی ابراز امیدواری کرد با حمایتهای رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس انجمن نمایش این امر تحقق یابد .

سیدمحمد باقی زاده، نائب رئیس شورای اسلامى شهر بافق هم ضمن تکریم هنرهای نمایشی عنوان کرد:تاثیری که یک اثر نمایشی مذهبی فاخر می تواند در اذهان عمومى داشته باشد،به مراتب بیشتر از سخنرانی ها و برنامه هایی است که به شیوه قدیمی برگزار می شود.

در پایان این جلسه نیز فرماندار شهرستان بافق ضمن پاسخ به سوالات و درخواست های مطرح شده ، در باره جایگاه هنر عنوان کرد: نسبت به هنر و هنرمندان نه تنها در شهرستانها بلکه در کل کشور بی مهری و کم توجهی شده است و حال وظیفه ما،ارگانها،انجمن ها و گروه های مردم نهاد هست تا این اصل را زنده نگه داریم و پاس بداریم.

زاده رحمانى همچنین قول مساعد در خصوص تامین هزینه های جشنواره تئاتر را داد‌.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۰۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
سعید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 18 آبان 1398 - 8:53 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

فقط دکترر شریعتی و دیگر هیچ

You cannot copy content of this page