بارگیری سالیانه ۵ میلیون تن سنگ آهن از بافق

دسته: اخبار ویژه
یک دیدگاه
شنبه - 15 تیر 1398
بارگیری سالیانه ۵ میلیون تن سنگ آهن از بافق

مدير كل راه آهن يزد خبرداد: با توافقات صورت گرفته با شركت سنگ آهن مركزي ايران ( چغارت) برنامه استفاده حداكثري از ظرفيت ناوگان ريلي يزد براي بارگيري ساليانه 5 ميليون تن سنگ آهن در دستور كار قرار گرفت.

مدیر کل راه آهن یزد خبرداد: با توافقات صورت گرفته با شرکت سنگ آهن مرکزی ایران ( چغارت) برنامه استفاده حداکثری از ظرفیت ناوگان ریلی یزد برای بارگیری سالیانه ۵ میلیون تن سنگ آهن در دستور کار قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن یزد، مهندس سید مصطفی داودی در حاشیه دیدار و نشست با مدیر عامل سنگ آهن مرکزی ایران (چغارت) و بازدید از ایستگاه های چغارت و سه چاهون با تاکید بر همکاری های هر چه بیشتر دوجانبه گفت: با بررسی های صورت گرفته و پیشنهادات مطرح شده مبنی بر پوشش ناوگان ریلی یزد در انتقال محصولات شرکت سنگ آهن در بالاترین ظرفیت ممکن، پیش بینی و توافقات اولیه حاصل شده در خصوص بارگیری روزانه ۱۵۰ واگن در ایستگاه های چغارت و سه چاهون می باشد که نوید بارگیری و انتقال سالیانه قریب به ۵ میلیون تن سنگ آهن را می دهد و امیدواریم تا پایان سال جاری به چنین ظرفیتی دست پیداکنیم.
لازم به ذکر در این نشست در راستای ارتقاء بهره وری شرکت سنگ آهن مرکزی ایران و صنایع وابسته از ظرفیت ناوگان ریلی منطقه، طرح هایی چون اتصال فولاد بافق و گندله سازی سه چاهون به شبکه ریلی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۸۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
رشیدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 15 تیر 1398 - 10:29 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای داوودی ایستگاه راه آهن بافق رو نگاه کنین و خجالت بکشین که فقط تو فکر بارزدن وبردنین. چغارت نبود کل ایستگاهاتون باید خاک میخورد اونوقت این ایستگاه و خیابون راه آهن بافقه که مایه خجالت و آبروریزیتونه. عوارض حمل را چرا به شهرداری بندر عباس میدین؟ اگر بافق بهتون بار نده که باید گشنگی بخورین … یک ذره غیرت لوطی های قدیمی تو جاده ها رو داشته باشین و به مردم هم خدمت کنین. راه آهن برا بافق چیکار کرده در طول ۴۵ سال خوردن و بردن؟؟؟؟

You cannot copy content of this page