صرفه جوئی هایی که منجر به حوادث غیر قابل جبران می شود

دسته: عمومی
۴ دیدگاه
پنج‌شنبه - 20 تیر 1398

پیامی از یک شهروند نکته سنج،این هفته، داغ یک نوجوان به نام ابوالفضل برزگری روی دل همه بافقی ها نشست؛ نوجوانی که علیرغم رانندگی در مسیر خود و با سرعت مطمئنه توسط یک راننده مینی بوس از عقب به زیر گرفته می شود و ۱۵ متر پرت شده و به خاک کشیده شده و جان خود را از دست می دهد و این راننده هم بعد از این حادثه، اقدام به فرار می کند که دو روز بعد توسط تلاشگران نیروی انتظامی دستگیر می شود.

جالب و دردناک تر از این قضیه این هست که این مینی بوس متعلق به یکی از شرکت های متعلق به موسسه ….. است که این شرکت به جای استخدام یک جوان خوشنام بافقی به عنوان راننده، برای اینکه حقوق کمتری بدهد، اقدام به استخدام و به کار گیری فردی از یکی از استان های دیگر کشور نموده که بنا به گفته یک مسئول مطلع، انواع سوء سوابق در پرونده این شخص یافت می شود.

کاش شرکتهای خصوصی مخصوصا آنهایی که تحت لوای مؤسساتی که اسامی اهلبیت را نیز بر سر خود دارند برای کسب سود بیشتر دست به برخی اقدامات و صرفه جویی ها که منجر به حوادث اینچنینی می شود نمی زدند.

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۸۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
ذبیح الله کارگران این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 20 تیر 1398 - 2:42 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

حیف از بچه نوجوان خانواده ما که از دست رفت ولی درد دل مارا گفتید چرا نهادهای نظارتی مثل راهنمایی و رانندگی وسنگ آهن زودتر اقدام نمیکنند یا موقع عقد قرارداد مدرک کامل و کافی را نمیخواهند. انشاءالله که شاهد این گونه اتفاقات دلخراش در سطح شهر نباشیم. ومسولین اقدامات لازم را به عمل اورند

عزادار این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 20 تیر 1398 - 8:55 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

خدا به باز ماندگان صبر عنایت کنه .ولی کاش فرهنگ موتور سواری و ماشین سواری زودتر از سن قانونی در بافق اصلاح شود .چه بسا عزیزانی که به خاطر سن کم دچار صانحه شده اند .

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 22 تیر 1398 - 8:29 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

خیلی سطحی نگاه کردی به موضوع….

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 22 تیر 1398 - 5:48 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام .لطفا یکم تحقیق کنین بعد مطلب بزارین .

You cannot copy content of this page