عضو شبکه تشکل‌های تربیت محور کشور:دشمن برای از بین بردن جامعه ایرانی و شیعه نهاد خانواده را هدف قرار داده است

دسته: اجتماعی
یک دیدگاه
دوشنبه - 11 شهریور 1398

image_2019_9_2-9_41_13_366_bM1
عضو شبکه تشکل‌های تربیت محور کشور در اولین شب برگزاری دوره آموزشی مهارتهای زندگی در آستان مقدس امامزاده عبدالله علیه السلام بافق با بیان اینکه اگر ما بخواهیم یک جامعه امام زمانی داشته باشیم باید  سراغ کوچکترین و مهمترین عنصر جامعه که خانواده است ، برویم گفت:
امروز دشمن برای از بین بردن جامعه ایرانی و شیعه نهاد خانواده را هدف قرار داده است.
عبدالرضا حدادیان ادامه داد: کسی نمی تواند منکر این واقعیت باشد که اگر پایه خانواده خوب بنا شد ،جامعه درست میشود.
مدیر موسسه فرهنگی رسالت مشهد در ابتدای سخنان خود با سفارشی از شهید وحید شادیفر از حضار خواست در خلوتی دو نفره با پروردگار خود و در سکوتی معنوی از خدا درخواست کنیم تا به حضور ما در جلسات مختلف خصوصا جلسات علمی و معرفتی اخلاص و به اعمال ما نور ،معنویت و برکت ببخشد تا بتوانیم گل لبخند را بر لبان امام زمان عجل ا… بنشانیم .ان شالله
دکتر حدادیان در ادامه به ضرورت برگزاری و شرکت در کلاسهای مهارتهای زندگی پرداخت و گفت:
امام حسین علیه السلام  بنیان گذار و مرجع قیام عاشورا مهم ترین هدف خود از این قیام را امر به معروف و نهی از منکر و احیای سنت جد بزرگوارشان بیان نموده اند؛ حال باید ببینیم آیا نباید این سنت به دست امام زمان برسد؟ یک خانواده شیعه، مذهبی و یک خانواده امام حسینی نباید یک خانواده امام زمان پسند باشد؟! و آیا ما نباید آماده ظهور باشیم ؟
آیا الان اگر امام زمان وارد خانه ی ما بشوند  و خانواده ما را بررسی کنند از ارتباط هایمان گرفته تا نوع زندگی و نوع برخوردهایان، آیا تایید می کنند که سبک زندگی ما امام زمانی هست؟
آیا آن قدر قشنگ این کار را انجام داده ایم که وقتی حضرت آمدند با افتخار بگوییم که جزو اصحاب شما هستیم ؟!
این مدرس حوزه و دانشگاه افزود:ما دنبال شناخت هستیم و باید ثابت کنیم که این شناخت ها مفید هست یا خیر ،آیا ارزش وقت گذاشتن دارد یا خیر.همانطور که اگر از مکانی لذت ببریم ،تبلیغات خوبی برایش انجام می دهیم؛ اگر متوجه بشویم  شناختن و دانستن این نکات برای ما چه فوایدی دارد بیشتر و بهتر به دنبال شرکت در این جلسات خواهیم بود.
عبدالرضا حدادیان در ادامه به فواید شناخت اشاره کرد و گفت:با شناخت آسیب و لطمه کمتری به علت ندانستن مسایل به خود ما و اطرافیانمان وارد می شود، استفاده بهتری از عمرمان خواهیم داشت،به آرامش می رسیم،شناخت باعث روابط خوب می شود و روابط خوب به انسان اعتماد به نفس می بخشد،موفقیت ها در زندگی زیاد می شود.
و در نهایت باید بگویم که این شناخت است که نشان دهنده ی عقل و درایت انسان است‌.
عضو شبکه تشکل‌ها تربیت محور کشور در پایان سخنان خود ِادآور شد:در جلسات بعد به بررسی تفاوت های خلقت و رفتاری زن و مرد ، عوامل احساس امنیت در زن و مرد ،راههای تقویت محبت بین زوجین و همچنین عوامل ویران کننده محبوبیت زوجین  خواهیم پرداخت.
گفتنی است کلاس آموزشی مهارتهای زندگی در دهه اول محرم برای عموم مردم از ساعت ۲۱ الی ۲۱/۳۰ در آستان مقدس امامزاده عبدالله علیه السلام بافق در حال برگزاری است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۸۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
کیخسرو این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 12 شهریور 1398 - 12:37 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

فعلا ضربه ای که با بی عدالتی به جامعه وارد کردیم هیچ دشمنی نمی توانست به ما وارد کند

You cannot copy content of this page