فرمانده انتظامی استان یزد خبر داد:ایجاد پادگان نظامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق منتفی است

دسته: اخبار ویژه
۲ دیدگاه
شنبه - 20 مهر 1398
ایجاد پادگان نظامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق منتفی است

فرمانده انتظامی استان یزد از منتفی شدن ایجاد پادگان نظامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق خبر داد.

فرمانده انتظامی استان یزد از منتفی شدن ایجاد پادگان نظامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق خبر داد.

سردار میرحیدری ظهر امروز در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بافق در جمع خبرنگاران قرار گرفت و به سوالات آنان پاسخ داد.

وی در پاسخ به اینکه چرا باید در یک واحد دانشگاهی پادگان نظامی ایجاد شود گفت: موافقت ستاد کل نیروهای مسلح برای ایجاد مرکز آموزشی درجه داری ناجا با توجه به جدیت معاون ناجا در سال گذشته کسب شد.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه بازدیدهای مکرری از شهرستان توسط مسوولین امر صورت گرفت اظهار داشت: با توجه به داریت فرماندار، ظرفیت سازی برای حضور نیروهای انسانی و افزایش اشتغال و درآمد زایی فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه مسوولین محلی با شتاب بیشتر موضوع را دنبال کنند تصریح کرد:این مرکز در سال آتی محل جاده دی نوزده به بهره برداری می رسد.

میرحیدری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه عملکرد شورای تامین در در همه شاخصه های حوزه استحفاظی بافق قابل قبولی است خاطر نشان کرد: از مردم متدین و ولایتمدار این شهرستان نیز که نقش اصلی در ایجاد امنیت را ایفا می کنند تقدیر می کنم.

وی افزود:در ارتباط با حوزه ترافیکی مشکلاتی وجود دارد شرایط و بستر خدمت برای پلیس آنچنان که لازم باشد در شهرستان محقق نشده است.

فرمانده انتظامی استان یزد ادامه داد: از دستگاههای مسوول تقاضا می شود توجه بیشتر به محل خدمت پلیس راه داشته باشند این نیروها هنوز در واحد مسکونی به مردم خدمات ارائه می دهند که در شان و منزلت مردم و همکاران نیست.

وی گفت: از اداره راه و شهرداری در حوزه درون شهری تقاضا داریم توجه بیشتری به این مبحث داشته باشند.

میرحیدری همچنین به تجهیز محورها به دوربین های سرعت سنج ثابت اشاره و عنوان کرد: خلا آن با توجه به ترانزیتی بودن محور بافق یزد و همجواری با استانهای جنوب کشور محسوس است.

وی با بیان اینکه شورای ترافیک و مسوولین محلی در این خصوص تمرکز بیشتری داشته باشند عنوان کرد: متاسفانه وضعیت موجود در شهرستان قابل قبول نیست.

فرمانده انتظامی استان یزد در پاسخ به اینکه چرا بافق پلیس تخصصی ندارد تصریح کرد: پلیس آگاهی بافق موفقیت قابل چشمگیری دارد دامنه جرم پیچیدگی داشته، عجله و شتاب در نتیجه گیری معکوس خواهد شد با درایت بیشتر باید مطالب دنبال شود.

وی خطاب به رسانه ها نیز چنین توصیه کرد و بیان داشت:بدون هماهنگی با پلیس اخبار مخابره نشود چون سرعت در انتشار خبر باعث گره خوردن در نتیجه گیری می شود.

وی افزود:نقش رسانه در امنیت برجسته است و نباید برای جذب مشتریان بیشتر و نمود اخبار احساساتی عمل کرد زمانی که ریشه های جرم کامل مشخص نیست انعکاس آن در سطح جامعه موجب فرار مجرم شده و پلیس را با مشکل مواجه می سازد.

میرحیدری در پاسخ به این سوال با توجه به اینکه اعضای شورای تامین شهرستان همگی غیربومی هستند چرا فرمانده انتظامی بومی انتخاب نشده است یادآور شد: دنبال فرد عملیاتی بودیم مردم یزد متدین هستند و اکثریت مجرمین غیربومی.

وی عنوان کرد:همه جای ایران سرای من است یک روز یزدی ها در کردستان جان فدا کردند و امروز کردستانیها در بافق باید خدمت کنند.

فرمانده انتظامی استان یزد شرط ایجاد پاسگاه در محور نوق بافق را در گرو حمایت مسوولین شهرستان عنوان کرد و گفت:این طرح مصوب ناجا نیست باید ساختمان آماده شود و در اختیار ما قرار گیرد تا خدمت کنیم.

میرحیدری در پاسخ به اینکه چرا بازهم مرکز تعویض پلاک تعطیل شده است عنوان کرد:تغییر مدیریتی در تعویض پلاک استان و استعفای غیرمنتظره وی خللی در فعالیت مراکز شهرستان ها ایجاد کرد انتظار داریم با پیگیری فرمانده انتظامی جدید شهرستان شاهد رشد فزاینده و رفع مشکلات باشیم.

گفتنی است :در این جلسه از زحمات سرهنگ کمالی تقدیر و سرگرد شهرام طولابی نژاد به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان بافق معرفی شد.
IMG_20191012_135708IMG_20191012_135705IMG_20191012_135703IMG_20191012_135701


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۶۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 21 مهر 1398 - 8:31 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

قابل توجه نمایده شهر و باجناقش در دانشگاه…

مهدی بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 23 مهر 1398 - 5:23 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام چرا سرگرد کردساتنی ؟؟ یعنی یک سرهنگ در استان یزد پیدا نمیشه ؟؟؟

You cannot copy content of this page