تذکرهای معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی فرمانداری بافق به روسای ادارات

دسته: عمومی
۳ دیدگاه
دوشنبه - 22 مهر 1398
تذکرهای معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی فرمانداری بافق به روسای ادارات

معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی فرمانداری شهرستان بافق در جلسه شورای اداری تذکراتی را به روسای ادارات در خصوص تکریم ارباب رجوع و حفظ و محافظت از اموال دولتی ارائه داد.

معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی فرمانداری شهرستان بافق در جلسه شورای اداری تذکراتی را به روسای ادارات در خصوص تکریم ارباب رجوع و حفظ و محافظت از اموال دولتی ارائه داد.

حسن تفکری گفت:هیچ یک از کارکنان و روسای ادارات شهرستان حق ندارند در زمان ساعات غیراداری از خودروهای دولتی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه بعضا دیده شده که شبانه خودروهای دولتی در برخی معابر پارک است تصریح کرد: با بازگشایی مدارس خودروها در صف خط ترافیک جلوی مدارس نیز مشاهده می شود.

معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی فرمانداری بافق با اشاره به اینکه رییس اداره موظف به نظارت بر عملکرد کارکنان خود است خاطر نشان کرد:به منظور جلوگیری از استفاده شخصی از وسایل نقلیه دولتی ابلاغیه از سوی فرماندار به ادارات ارسال و چنانچه خودرو در معابر بدون برگ ماموریت مشاهده شود برخورد جدی بعمل می آید.

وی به تاخیر و عدم حضور برخی از روسای ادارات در جلسه فرمانداری اشاره کرد و گفت:حضور روسا در جلسه الزامی است مگر در موارد خاص با هماهنگی با فرماندار و معاونین.

تفکری افزود:روسای ادارات خود برای حضور در جلسه فرمانداری آمادگی داشته باشند کارشناس اداره نمی تواند در خصوص تصمیم گیری ها اقدام کند.

معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی فرمانداری بافق با اشاره به لزوم جوابگوی کارکنان ادارات به مردم از طریق تلفن ثابت عنوان کرد: در زمان مرخصی رئیس اداره، معاون موظف است در اداره حضور داشته باشد.

وی همچنین با بیان اینکه روسای ادارات در برنامه های مرتبط با اهداف سازمان خود شرکت کنند یادآور شد: نیازی نیست که برای هر برنامه که دعوت می شوید شرکت کنید ارباب رجوع در ساعت اداری نباید معطل شود.

تفکری در آخرین توصیه خود به روسای ادارات شهرستان بافق گفت:مبحثی که در شورای مبارزه با مواد مخدر مطرح شده استعمال مواد مخدر از سوی برخی کارکنان ادارات است حتما روسا ترتیب اثر دهند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۲۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 22 مهر 1398 - 8:40 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای تفکری دست شما درد نکند در برخی ادارات ریس اداره تازه ساعت نه تشریف میارند حتی دورتر از کاسب کارها انشالله ترتیب اثر بدهند و سرموقع تشریف بیاورند

خانم مدیر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 23 مهر 1398 - 10:32 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
قابل توجه خانم مدیر نمایندگی میراث بافق

یکشنبه ها این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 25 مهر 1398 - 12:32 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام .نمیدانم نوشته من نشر میشودیاخیر.نمیدانم به صلاح است یا خیر.ولی اگر نگویم …..خدمت آقای تفکری معاون عزیز فرمانداری که با این اقتدار صحبت کردند که در زمان نبودرییس ادارات معاون موظف است جوابگوی ارباب رجوع باشد آیا این توصیه شامل حال آن اداره عزیز نمی شود.شما که یکشنبه همین هفته تعدادی از اهالی همین شهر را که برای ملاقات عمومی مراجعه کرده بودند به بهانه جلسه فوری در اداره دیگری معطل گذاشتید در صورتی که آنجا هم نبودید چون بنده به آن اداره هم مراجعه کردم وبیش از نیم ساعت منتظر شما شدم. چرا فکر میکنید مردم نمی فهمند.ازکجا آمده ای؟ به کجا چنین شتابان؟قابل توجه مهندس فرماندار

You cannot copy content of this page