رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق خبر داد: افزایش ۳۰ درصدی پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی بافق

دسته: دانشگاه
یک دیدگاه
شنبه - 27 مهر 1398
افزایش ۳۰ درصدی پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی بافق

دکتر عباس فتاحی در حاشیه دیدار ریاست هیات امنای دانشگاه های آزاد اسلامی استان یزد از واحد بافق گفت: در نیمسال اول سال تحصیلی 98 - 99 پذیرش و ثبت دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی بافق 30 درصد افزایش یافته است.

دکتر عباس فتاحی در حاشیه دیدار ریاست هیات امنای دانشگاه های آزاد اسلامی استان یزد از واحد بافق گفت: در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸ – ۹۹ پذیرش و ثبت دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی بافق ۳۰ درصد افزایش یافته است.
به گزارش خبرنگار آنا از بافق: دکتر عباس فتاحی بافقی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق با اعلام این خبر افزود: پذیرش و ثبت نام دانشجویان در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸ – ۹۹ در مقاطع کاردانی تا کارشناسی ارشد نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته است و در نیمسال دوم نیز از علاقمندان به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی با سابقه تحصیلی و بدون آزمون ثبت نام بعمل می آید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق با اشاره به ثبت نام دانشجویان در رشته های فنی و مهندسی این واحد دانشگاهی از تجهیز و امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی در رشته های عمران و مکانیک و کامپیوتر خبر داد و تاکید کرد: کارگاه های تخصصی آموزشی و آزمایشگاه های مجهز این واحد در فضایی بالغ بر ۷۰۰۰ متر مربع ایجاد شده است که علاوه بر آموزش دانشجویان برای دانش آموزان مدارس دخترانه و پسرانه سما در دروس پایه و علوم نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

فتاحی بافقی به ایجاد امکانات رفاهی برای دانشجویان مانند فعال شدن بوفه و سلف سرویس اشاره کرد و افزود: دانشجویان غیر بومی در صورت درخواست و نیاز به اسکان می توانند از تسهیلات اقامت در دانشگاه آزاد اسلامی بافق بهره مند شوند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق با بیان سرانه فضای سبز و لزوم شادابی محیط تحصیل در این واحد دانشگاهی گفت: باوجود گستردگی ساختمانها و فضای سبز دانشگاه آزاد اسلامی بافق تلاش مضاعفی بعمل می آید تا محیط دانشگاه جذابیت های خود را حفظ نموده و شادابی و نشاط محیط آموزشی را داشته باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق از حسن توجه و اعتماد عمومی مردم بافق و حضور گسترده و پرشور آنها در مراسم مختلف فرهنگی دانشگاه تقدیر و سپاسگزاری نمود و تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بدون وابستگی به بودجه و اعتبارات دولتی با سرمایه و هزینه آحاد مردم و فرزندان آنها بوجود آمده است و با تکیه بر این سرمایه عمومی تمام تلاش و همت خود را به کار گرفته است تا در راستای کیفیت بخشی به فعالیت آموزشی و افزایش علم و دانش دانشجویان گام بردارد.

عباس فتاحی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا پادگان آموزشی در دانشگاه آزاد ایجاد خواهد شد یا خیر؛ افزود: اولاً از ابتدای مسئولیت بنده تاکنون هیچ درخواست کتبی از هیچ ارگانی در این خصوص دریافت نشده و صرفا در محافل عمومی و در برخی جلسات بصورت غیر رسمی پیشنهاد شده است.ثانیا با توجه به متفاوت بودن رسالت و عملکرد دانشگاه و مرکز نظامی حتی پیشنهاد اولیه آن نیز می بایست بر اساس یک سری نظرات و بررسی های کارشناسانه و علمی و باتوجه به صرفه و صلاح هر دو ارگان صورت می گرفت.
عباس فتاحی ضمن تقدیر از تمام مسئولینی که مجدانه در جهت پیشرفت و آبادانی شهر تلاش می کنند افزود: دانشگاه آزاد اسلامی بافق بعنوان یک سازمان غیر دولتی همواره تعامل دوطرفه ای با شهرستان داشته و دارد و این دانشگاه با توجه به برنامه های میان مدت و بلند مدت توسعه ای که در پیش رو دارد؛ در حال حاضر فضا و مکانی برای واگذاری ندارد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۴۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
حقگو این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 28 مهر 1398 - 9:22 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

خدا خیر دانشگاه جامع علمی کاربردی بده که تعطیل شد و فعلا امار پذیرش افزایش یافته و گرنه از پارسال هم پذیرش کمتر شده بود
حالا باشیم تا ببینیم با اومدن دانشگاه فنی و حرفه ای اوضاع دانشجوی دانشگاه آزاد چه طور خواهد شد

You cannot copy content of this page