ثبت مجتمع فولاد بافق در فهرست منابع وزارت نفت

دسته: صنعت و معدن
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 21 آذر 1398

شرکت مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق در فهرست منابع و تأمین کنندگان(وندور لیست) وزارت نفت ثبت شد.

مدیر فروش مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق از ورود این شرکت در فهرست منابع وزارت نفت خبر داد و گفت: این موفقیت با تمرکز بر توان مهندسان، متخصصان و کارگران خط تولید و کنترل کیفیت محصول(مواد اولیه، فرایند تولید و محصول نهایی) در سال جاری محقق شد.

رضا ملکی افزود: برخورداری از روش های نوین در حوزه های مدیریت، محیط زیست و انرژی، تولید، مالی و بازرگانی از مهمترین دلایل تأیید و ثبت شرکت در لیست منابع و تأمین کنندگان (وندور لیست) نفت و پتروشیمی محسوب می شود.

وی تولید در شرکت مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق را کیفیت محور عنوان کرد و بیان داشت: همواره بر تولید میلگرد با کیفیت تمرکز داشته ایم به طوری که سال گذشته علاوه بر تأمین بازار داخل، درصد بسیار زیادی از محصولات را به ترکیه که خود از کشورهای تولیدکننده میلگرد و صاحب برند در اروپا و دارای استانداردهای بسیار سختگیرانه ای می باشد، صادر شده است.

مدیر فروش مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق گفت: این شرکت استانداردهای ملی ایران ، ce اروپا ، گواهینامه های iso در زمینه های مدیریت و محیط زیست، صرفه جویی انرژی، ارتباط و رضایتمندی مشتریان را در مدتی کوتاه از زمان راه اندازی، اخذ نموده است.

ملکی افزود: تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا با تولید میلگرد با کیفیت، سهمی در بازار فولاد و آبادانی کشور عزیزمان ایران داشته باشیم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۵۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page