برگزاری شورای اداری دانشگاه با طعم تولد بنیانگذار واحد بافق

دسته: دانشگاه
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 11 دی 1398

به منظور هماهنگی و بررسی راهکارهای جدید در پیشبرد اهداف دانشگاه و انجام امور آموزشی و اداری دانشجویان، آخرین جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق در نیمسال تحصیلی جاری برگزار شد.
در این نشست که در سالن کنفرانس خواجه نصیرالدین طوسی ساختمان فنی و مهندسی برگزار شد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق به دستاوردهای اخیر دانشگاه اشاره کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی بافق در هفتمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه توانست در زمینه طرح های پژوهشی و تحقیقاتی  در کنار واحدهای بزرگی همچون واحد قزوین و نجف آباد و یزد و مراغه به مقام برتر دست یابد و لوح تقدیر و تندیس افتخار را از دست دکتر طهرانچی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی دریافت نماید.
دکتر عباس فتاحی بافقی  با تبریک کسب مقام قهرمانی دانشجویان ورزشکار در مسابقات فوتسال دانشگاه های آزاد استان یزد نیز اظهار داشت: پس از چندین سال رکود فعالیت های ورزشی در واحد بافق، کسب جام قهرمانی فوتسال موجب خودباوری و انگیزش بیشتر دانشجویان برای فعالیت های ورزشی شده است که می بایست زمینه رشد و بروز استعدادهای گوناگون را در زمینه های مختلف فراهم نمائیم.
بررسی و تصمیم گیری پیرامون وضعیت امتحانات پایان  ترم و آمادگی کارکنان برای برگزاری هرچه بهتر امتحانات و بیان موارد اداری دیگر از جمله مباحثی بود که در این نشست به آن پرداخته شد.
در حاشیه این جلسه و به پاس  همکاری های مستمر،خالصانه و بی شائبه مهندس جواد تشکری بافقی و همزمان با سالروز تولد وی از تلاش و همّت بنیانگذار و رئیس اسبق دانشگاه آزاد اسلامی بافق تجلیل و قدردانی گردید.

IMG_9999

IMG_9986

IMG_9967

IMG_9969

IMG_9981

IMG_9984

IMG_9999

IMG_9982

IMG_0009


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۶۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page