نقابی با طرح شاد

دسته: مقالات
۶ دیدگاه
دوشنبه - 1 اردیبهشت 1399

بیش از یک ماه است که تدریس های مجازی شروع شده ، معلمان تمام عزم خود را همچون پرستاران جمع کرده اند که بعد از شکست کرونا ، زمان دانایی فرزندان ایران را از دست نداده باشند.
هر معلم با توجه به شرایط خود و موقعیت خود به دنبال راهکاری برای تعطیل نشدن آموزش کشور برآمده. حالا از طریق کلیپ های آموزشی ، وویس های تدریس ، تصویرها و فلش کارت ها و هر آموزگار یک فضا را با توجه به در دسترس بودن امکانات و راحتی اولیا ، از تلگرام و واتس اپ گرفته تا سروش و ….
در این میان از آغاز کار صدا و سیما نیز به کمک معلمان شتافت و قدرت خود را در این عرصه به نمایش گذاشت اما….

اما دولتی که باید همیشه باری از دوش مردمانش بردارد، باز انگار با نقابی از طرح شاد از راه رسیده و بدون در نظر گرفتن مشکلات و موانع این طرح اصرار بر اجرای آن دارد.

آقای وزیر و آقایان مسئول این طرح
من یک فرهنگی و آموزگار مقطع ابتدایی هستم با سه فرزند محصل . دو گوشی همراه در منزل ما وجود دارد ، لطفا شما برای من طوری برنامه ریزی کنید که در ۸ ساعت زمان انتخاب شده ، هر چهار نفرمان بتوانیم در برنامه باشیم!!!

آیا خود شما واقعا از سرعت این برنامه آگاهی دارید یا مانند داستان پاک دانستن همه چیز توسط مرد وسواسی ، سرعت آن را عالی میپندارید؟!!

آیا میدانید که خانواده هایی توان تهیه یک گوشی اندروید را هم ندارند چه برسد برای چند فرزند محصل ؟؟!!

آیا فکر این را کرده اید که دانش آموزی که در روستا زندگی می کند بدون دسترسی به اینترنت باید چه کند؟ آیا باید امسال را ترک تحصیل کند و فرمایش رهبر انقلاب برای تحصیل و سواد آموزی را کنار بگذارد؟
آقای مسئول می دانید گاهی اصرارهای ما بر اجرای یک طرح و برنامه به قیمت خجالت کشیدن پدری تمام می شود.

حضرت محمد( ص) می فرمایند به دنبال علم و دانش بروید حتی اگر در چین باشد حال شما حاضر نیستید از یک برنامه ای که حتی به صورت آزمایشی اجرا نشده دست بردارید و کمی با مردم همراه شوید.

مدیران آموزش و پرورش
معلمان کشورم در این مدت کوچکترین کوتاهی در زمینه ی آموزشی نداشته اند پس لطفا خودتان را کمی به جای معلمان و اولیاء قرار دهید و برای آسان تر شدن شرایط آموزشی به آن ها کمک کنید نه ایجاد شرایطی استرس آور و چالشی.

محبوبه رنجبر بافقی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۵۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 1 اردیبهشت 1399 - 1:41 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

مرسی از نگاهت و کلامت خانم رنجبر عزیز
تازه درد ما بیشتر از این است که چرا باید بوق و کرنا کنیم و افتخار،من باب اینکه رتبه ی اول را در نصب این برنامه کسب کردیم در حالی که این خود مایه ی تاسف است …
چرا هر چه از مقامات بالا گفتن لازم الاجراس ولی درد مردم نادیده گرفته میشه …از ماست که بر ماست …

اشنا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 1 اردیبهشت 1399 - 2:10 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سایت بافق فردا همین یکی تو رو کم داشت .همه برام کارشناس شدن.

    ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1399 - 4:12 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    چرا به شما برخورده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کارشناس تو این زمینه یعنی معلم. جالبه کسی که تو بطن کار هست را کارشناس نمیدونید؟؟؟؟؟

    غریبه این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 3 اردیبهشت 1399 - 5:41 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    سلام
    بافق فردا که خیلی چیزا کم داره ، بعدشم ایشون کارشناسی نکردن ،حرف دل خیلی ها را زدن . متاسفانه استان یزد میخواهد در اجرای این طرح اول باشد و بدتر اینکه بعضی مدیران مدارس بافق نیز به معلمان و خانواده ها برای اجرای این طرح فشار وارد می کنند.
    اگر واقعا هدف آموزش کشور است پس چرا این همه اصرار بر روی برنامه ای که کیفیت فوق العاده پایینی دارد؟

فدائیه رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1399 - 1:04 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سرکار خانم رنجبر با عرض سلام ادب . عرض خدا قوت به همه همکاران بزرگوارم . زیاد ناراحتی به خود راه ندهید این قصه سر دراز دارد .چندین سال قبل تو درس عربی سال سوم راهنمایی اون وقت تو یه درس تمام افعال ثلاثی مزید را از ماضی و مضارع و مصدر گفته بود البته حقیر از چندین جلسه قبل ازان بدون اینکه اسمی از مزید و مجرد ببرم بعضی افعالی که بیشتر باشون برخورد داشتند شروع کردم ندریس کردن .وقتی به درس مزبور رسیدم کم وبیش دانش اموزان به درس اشنا یی داشتند بگذریم غرض این بود که روزی خدمت یکی از اساتید بزرگوار تربیت معلم شهید پاکنژآد یزد جناب اقای استاد داوودی حفظه الله رسیدم همین درس را خدمت استاد گفتم ایشان فرمودند می دانی اصل قضیه چیه گفتم بفرمائید فرمودند اصل اینه که اینهایی که کتاب می نویسند ( معلم ) نیستند .وقتی بناباشد کارها دست کاردان نباشه یا کارهای کبار دست صغار سپرده شود چیزی غیر از این نخواهد بود وفتی ا ن شخصیت خیلی محترم اعلام می کند من هم روز جمعه فهمیدم بنزین گران شده و با لبخند ملیح مطرح می فرمایند با ان همه جنایت خسارت خون وخون ریزی اینکه حالا من وشما وامثال ما نتونند یا بتونن موبایل بخرند یانخرند محلی از اعراب نیست .خدا مارا از شر بی خردان حفظ فرماید و عاقبت همه را ختم به خیر کند .عزت مستدام

مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 6 اردیبهشت 1399 - 8:29 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

دقیقا حرف ما را زدید…

You cannot copy content of this page