پیام تبریک مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق به مناسبت روز ملی شوراها

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 9 اردیبهشت 1399

رضا فلاح مبارکه مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در پیامی نهم اردیبهشت سالروز تشکیل شوراها را به شوراهای اسلامی شهر و شهرستان به ویژه شوراهای کارگری و بالاخص شورای کارگری شرکت سنگ آهن تبریک گفت و از تلاش ها و خدمات ارزنده آنان تقدیر کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت؛ متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
و امرهم شورا بینهم

نهم اردیبهشت ماه، سالروز تشکیل شوراهای اسلامی رویدادی بزرگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که بی تردید نشان از تعمیق مردم سالاری دینی در جامعه اسلامی ما دارد.
شوراها به عنوان مردمی ترین نهادی که از بطن مردم برخواسته است، زبان گویای آنان در برابر مسئولان و نهادهای مختلف محسوب می شوند و به عنوان وکلای مردم پیگیر مسائل و مشکلات موکلین خود هستند و می توانند نقش بسزایی در تداوم و پیشرفت حرکت رو به رشد این نظام الهی و مردمی داشته باشند.
یقینا خدمت بی منت به مردم در لباس عضویت در شوراها، توفیقی بزرگ برای منتخبین و معتمدین مردم است که باید از لحظه به لحظه آن در راستای عمل به وظایف و تکالیف دینی و قانونی خود استفاده و بهره های معنوی فراوان ببرند.
شوراهای اسلامی در شرایط کنونی کشور علاوه بر اجرای وظایف خود و مشارکت مردم در تصمیم گیری‌ها در پیشبرد برنامه‌ها در زمینه‌های مختلف، از روزهای نخست شیوع ویروس کرونا برای پیشگیری و مقابله با این ویروس بسیج شدند که همانند گذشته همدلی،وفاق و همکاری آنان با مسئولان برای حفظ سلامت مردم و ریشه کن شدن این بیماری ناشناخته قابل تقدیر است.
اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن نهم اردیبهشت سالروز تأسیس شوراهای اسلامی،از زحمات ، همراهی ها ،خدمات ارزنده و گرانقدر اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و شهرستان به ویژه شوراهای کارگری بالاخص شوراهای کارگری مجموعه شرکت سنگ آهن که در تعالی و رسیدن به اهداف مجموعه همواره یاریگر بودند و در جهت رفع دغدغه ها و مسائل کارگران تلاش می نمایند ، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده ، توفیق تمامی این عزیزان را در راستای انجام رسالت بزرگ شوراها و خدمت به مردم بزرگوار و شریف این شهرستان، از درگاه ایزدمتعال خواستارم.

رضا فلاح مبارکه
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۹۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page