تمام تعهدات شهرستان باید به قرارداد شرکت سنگ آهن مرکزی ایران _بافق الحاق شود

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
یکشنبه - 28 اردیبهشت 1399
تمام تعهدات شهرستان باید به قرارداد شرکت سنگ آهن مرکزی ایران _بافق الحاق شود

عضو شورای اسلامی شهر بافق گفت:در پی وعده و وعیدهای مکرر و همچنین صورتجلسه های تنظیم شده روی زمین مانده از سال ۷۹ تاکنون ، مردم بافق به مسئولان استانی ، کشوری ، صورتجلسه ها و شورای اسلامی بدبین شده اند.

عضو شورای اسلامی شهر بافق گفت:در پی وعده و وعیدهای مکرر و همچنین صورتجلسه های تنظیم شده روی زمین مانده از سال ۷۹ تاکنون ، مردم بافق به مسئولان استانی ، کشوری ، صورتجلسه ها و شورای اسلامی بدبین شده اند.

حسن امیرزاده در نشست مشترک اعضای شورای اسلامی شهر و شهرستان بافق با مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور با بیان اینکه شورای اسلامی شهر و شهرستان حامی مجموعه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق و صندوق بازنشستگی است گفت: وزیر صنعت،معدن و تجارت سابق در زمان استاندار وقت مکاتباتی برای واگذاری معدن دی نوزده برخلاف همه قوائد و اصول به چند شهر صادر کرد.

وی افزود:به محض اطلاع شورای اسلامی همراه با نماینده مجلس وقت زارع زاده آنقدر پیگیری بعمل آمد تا اینکه موفق شدیم دی نوزده مشترکا با اردکان ۵۰ به ۵۰ شد به نفع شرکت سنگ آهن مرکزی ایران _بافق بازگردانیم.

امیرزاده با اشاره به پیگیری شورای اسلامی سابق حاضر پیرامون پیگیری در سهامدار شدن سنگ آهن مرکزی در مجموعه های آنومالی شمالی و میشدوان و منافع آن برای شهر و مجموعه سنگ آهن مرکزی و صندوق بازنشستگی گفت : همه مسئولین علی الخصوص نماینده آقای صباغیان به شدت پیگیری کردند تا الان سنگ آهن مرکزی ۴۰ درصد سهام دار این واگذاری است .

عضو شورای اسلامی شهر بافق در ادامه با بیان اینکه یکسال و اندی دیگر سمتی شورایی را بر عهده داریم تصریح کرد:تا آخرین لحظه مدافع حقوق مردم هستیم.

وی ادامه داد: وزیر رفاه با امضا خود می نویسد اگر کار در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران _بافق راه بیفتد بنده به تعهدات خود عمل می کنم اما وعده تحقق نمی یابد.

امیرزاده با اشاره به اینکه ۴۷ جلسه کارگروه مطالبات مردمی با حضور امام جمعه، نماینده مجلس ،فرماندار، مدیرعامل سنگ آهن و…. در فرمانداری و مسجد جامع برگزار شده است خاطر نشان کرد: سربرگ نهادی نیست که شورای اسلامی شهر و شهرستان در اختیار نداشته باشد پیگیری ها از دفتر جهانگیری ، وزیر صنعت تا وزیر رفاه و اقتصاد ادامه دارد و حال برای من عضو شورای اسلامی خجالت دارد که حرفی برای گفتن در مقابل مردم ندارم.

وی ادامه داد: این موارد را در جلسه تهران خدمت شما عرض کردم اما مجدد تاکید می کنیم به نحوی مدیریت شود تا حقوق کارگران زحمت کش و شهر بافق تحقق یابد.

عضو شورای اسلامی شهر بافق گفت:سال ۷۹ سران استان صورتجلسه امضا کردند از دستگاه های امنیتی و نظارتی ,قول آقای جهانگیری وزیر معادن و فلزات وقت و دیگر مسئولان . امام جمعه نیز در نماز جمعه اعلام کردند پیگیری ۱۵ درصد از سهام سنگ آهن برای آبادانی بافق باید محقق شود ‌.

حال با دست خالی در مقابل مردم چه بگوییم؟!!!
او ادامه داد: وزیر رفاه وقت در فرمانداری اعلام کرد و به والله قسم خورد که بیش از ۱۵ درصد به بافق کمک خواهم کرد این قول ها را کجا بگذاریم و چرا با این همه پیگیری محقق نشده است .

امیرزاده با اشاره به نامه ۱۶ بندی وزیر رفاه عنوان کرد: در حال حاضر با توجه به قول های داده شده شاهد صلحنامه ای هستیم که سهام شرکت سنگ آهن مرکزی ایران _بافق را به دالاهو واگذار کرده اند و خواسته های شهرستان در آن دیده نشده است .

او با اشاره به اینکه بافق رسانه های قوی و پیگیر دارد گفت: امروز در مقابل آنان و مطالبه گری مردم باید سکوت کنیم چرا که ما نیز از مسوولین بالادستی فقط وعده شنیدیم.

امیرزاده با اشاره به اینکه چرا بعضی از مدیران وقت صندوق با پرداخت ۲ درصد عمران و آبادانی تنفیذی رهبری و تاییدیه هئیت دولت مخالفت میکنند گفت : این نوع مکاتبات برای مردم و مسئولان شهرستان ایجاد نگرانی می‌کند .

لذا باید همه خواسته های شهرستان من جمله واگذاری درصدی از سهام به شهرستان . ۲ درصد عمران و آبادانی و … به هر نوع واگذاری الحاق شود تا خریدار بداند در برابر این مردم مسئول و پاسخگو هست .

وی افزود:با وجود شرکت سنگ اهن مرکزی ایران_ بافق، جاده بافق یزد دو سال است که به بهره برداری رسیده؛ بافق آخرین شهری است که طرح گازرسانی در آن اجرا شد.این شهر هنوز سینما، بیمارستان تخصصی و… ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر بافق ضمن تقدیر از زحمات فلاح در خصوص پرداخت به موقع دو درصد عمران و آبادانی گفت: یک ساعت برای بافقی که الان شما بزرگتر آن هستین و ما فرزندان آن وقت بگذارید مستندات ارائه شده برای قول و وعده ها را بررسی کنید و قبل از هرگونه تصمیم گیری شورای اسلامی شهر را به عنوان کسی که با مردم ارتباط دارد در جریان بگذارید.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۳۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 28 اردیبهشت 1399 - 6:36 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

مگر قرار بوده کار دیگه ای غیر از این کنن بالایبها.؟؟؟!!!
به نمایندگی از ما مردم بافق به بالابیها سلام برسونید و بگبد اگه غیر از این باشه یا واسه مدیر بومی و دوست داشتنی و جهادی ما مشکلی پیش ببارن یه بار دیگه فیلمهای سال ۹۰ را با دقت تماشا کنن اینبار تصمیم عاقلانه بگیرن.
هرچند به تصمیمات نامتعارف این دولتمردان عادت کرده ایم

حمید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1399 - 11:26 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام خدمت آقای امیرزاده ودیگر اعضای شورای محترم شهر.
خیلی مزاحمتون نمیشم فقط خواستم بگویم خیلی متاسفم برای خودم وخیلی های دیگر.حتما می پرسید چرا؟میگویم
چون در زمانی که چه شما و چه نماینده محترم شهر نیاز به رای دارید دست از سر هیچکس بر نمیداریدچنان با افتادگی و اقتدار سلام میکنیدوجواب سلام میدهید که آدم شک میکند آیا شمادرحال نماز خواندن هستید یا برای ما اینقدرفروتنی میکنید .ولی الان فقط کارگران زحمتکش سنگ آهن به چشم میآید.
شما بگوییدما چه گناهی کرده ایم که بازنشسته اداره دیگری هستیم .به درگاه چه کسی باید گلایه کنیم که حقوق ما با اداره خودمان پرداخت میشوداما ما بایستی هزینه هایمان را برحسب پرداختی های سنگ آهن تنظیم کنیم.
آقایان شورای شهر ؛نماینده ای که اگرمابافقیها متحد نشده بودیم شما الان در مجلس نبودید و آقای مهندس فلاح که اگر بافقیهامتحدنشده بودندونماینده شهر کس دیگری بود شما هم عنوان مدیرعاملی نداشتید.بافقی فقط سنگ آهنی نیست .به خاطر حمایتهای بی منطق شما کارمندان دیگر ادارات فشار زیادی را متحمل میشوند.لطفا عاقلانه تصمیم بگیرید.که قشرهای دیگر متحمل فشار زیادی هستند.ودوباره خان بازی روبه افزایش است

You cannot copy content of this page