در مجمع هم‌اندیشی چه گذشت؟

دسته: مقالات
۴ دیدگاه
پنج‌شنبه - 8 خرداد 1399

سنگ آهن مرکزی ایران به دنبال خوراک می‌گردد!
مسئولین و فرهیختگان شهرستان گرد هم نشستند تا برای سنگ‌آهن چغارت بتوانند در چارچوب قانون چاره‌اندیشی کنند و منویات ولی فقیه خود را مبنی بر جهش تولید در سال ۱۳۹۹ را میسر سازند؛ معدنی که از دیرباز خوراک بسیاری از مجموعه‌های صنعتی کشور را تامین می کرد و می کند، حالا دیگر فرسوده شده است و کم کم دارد نفس‌های آخرش را می‌کشد و جهش تولید در این شرایط سخت خواهد شد.
سنگ‌آهن مرکزی ایران که روزی عظمتش از مرز کرمان تا مرز ساغند می‌رسید، اکنون آنقدر محدود شده است که توان تامین خوراک خودش را ندارد؛ و بر اساس صورتجلسات دهه هفتاد و هشتاد که به گفته برخی مسئولین واندیشمندان سوالات و ابهامات زیادی را به همراه دارد، تکه تکه شده و معادنش از چغارت جدا شده.
حال که خودمان به خوراک نیاز داریم، باید برای منابعی که داشتیم دست نیاز به سوی همه دراز کنیم که به ما هم بخشی از آن را بدهند، زیرا برای ادامه حیاتمان به آنها نیاز داریم.
شرکت سنگ آهن مرکزی قلب تپنده شهرستان بافق است و بخش زیادی از جمعیت این شهرستان با این مجموعه ارتباط مستقیم دارند؛ به راحتی می توان تصور کرد در صورت عدم تامین خوراک معدن سنگ آهن، چه اتفاقی رخ خواهد داد.
از جناب آقای شاه‌حسینی سرپرست محترم فرمانداری بافق به عنوان نماینده دولت، توقع داریم علاوه بر توصیه به مردم مبنی بر عدم رفتار هیجانی و مقایسه شهرمان با شهرهای دیگر، به صورت شفاف بفرمایند برنامه‌شان برای بازپس‌گیری معادن جداشده از سنگ آهن چغارت چیست؟
از نماینده محترم هم تقاضا داریم که اجازه ندهند معدن سنگ آهن مرکزی بافق دستخوش تحولات شتابزده مدیریتی قرار گیرد؛ همچنین مانع خام فروشی بیشتر شوند و در جهت تکمیل چرخه فولاد در شهرمان پیگیری‌های لازم را به عمل آورند. هرچند که صبر مردم دارالشجاعه هم حدی دارد.
معدن چادرملو از سال ۱۳۸۳ تا سال ۱۳۹۸ یک مدیرعامل داشت و ایشان در آن مدت توانستند چرخه فولاد را برای مجموعه‌شان تکمیل کنند. در مقابل ما، پروژه‌های ناتمام و نمادین زیادی را کلنگ زدیم که هیچ کدام به ثمر ننشست. می‌توانیم با الگوبرداری از معدن چادرملو و پیگیری مسئولین چرخه فولاد را تکمیل کنیم و در نتیجه ارزش افزوده برای شهرمان زیاد کنیم.

محمد علی صادقی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۶۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
باران این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 8 خرداد 1399 - 6:51 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

به به جناب دکتر صادقی مبارک باشه
کارشناس جدید مسائل شهرستان!!!

محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 8 خرداد 1399 - 6:53 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

این مجمع هم اندیشی برای بزرگتر های شهر هست یا مسخره بازی که هرکی برای خودش صاحب نظره
سایت بافق فردا هم همه چیو به مسخره بازی گرفته
بزن سانسور را ….

علیرضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 9 خرداد 1399 - 11:28 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ای من من به فدای اون ماسک زدن و حس و ژست مدیر گرفتنت و اون میکروفونت

ناظمی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 9 خرداد 1399 - 11:46 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

به نظر خودت الان فرموندار و نماینده حوصله دارن بخونند این مطالب تکراری و کلیشه ای را ؟
ما خودمون دو خط خوندیم حوصلمون سر رفت بقیه اش را حوصله ندارم بخونم

You cannot copy content of this page