هشدار جدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بافق به همشهریان

دسته: اخبار ویژه
یک دیدگاه
پنج‌شنبه - 12 تیر 1399
هشدار جدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بافق به همشهریان

مدیر شبکه بهداشت و درمان. شهرستان بافق از روند صعودی مبتلایان به بیماری کرونا ویروس به شدت ابراز نگرانی کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان. شهرستان بافق از روند صعودی مبتلایان به بیماری کرونا ویروس به شدت ابراز نگرانی کرد.

مسعود دانشی در گفتگویی تلفنی با خبرنگار” بافق فردا” با بیان اینکه پس از تعطیلات خرداد ماه شاهد موارد افزایشی مبتلایان به بیماری کرونا ویروس هستیم گفت:تلاش های مردم و کادربهداشت ودرمان موجب شد تا روند نزولی بیماری را داشته باشیم که متاسفانه در چندروز اخیر بخش کرونا در بیمارستان مجدد راه اندازی شده است‌.

وی با اشاره به اینکه برای ابتلا یک نفر به بیماری کرونا ویروس هزار ویروس کافی است عنوان کرد: این در حالی است که فرد مبتلا با هر بار عطسه یا سرفه ۲۰۰ میلیون ویروس را در فضا پخش می کند.

دانشی افزود: با این روند چنانچه مردم و همشهریان بافقی رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی نگیرند شاهد فاجعه دیگر خواهیم بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بافق ضمن توصیه شهروندان به رعایت فاصله اجتماعی، شستن مرتب دست و زدن ماسک تصریح کرد:مردم به شایعاتی مبنی بر کاهش قدرت ویروس توجه نکنند و همچنان در صورت ضرورت از منزل خارج شوند.

مقام مسوول همچنین با اشاره به آمار مرگ و میر در کشور خاطر نشان کرد:دولت به دلیل شرایط اقتصادی مجبور به صدور دستور بازگشایی برخی مراکزشده واین به معنای کاهش خطربیماری نیست.

دانشی بیان کرد:بیماران فعلی با حضور در عروسی، عزاداری، جشن تولد و سفر مبتلا شده اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بافق در پایان تصریح کرد:مبتلایان دیگر به مرکز استان با توجه به دستور اعزام نخواهند شد و در بیمارستان ولیعصر (عج) تحت درمان قرار می گیرند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۱۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 14 تیر 1399 - 12:49 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام ، خوب جناب آقای دکتر دانشی عزیز شما که می دانید اکثرا در مراسمات عروسی و دیگر تجمعات به کرونامبتلا شده اند ، خواهشا این مراسمات را تعطیل کنید چرا یک بوم و دو هوا با مردم صحبت می کنید . از یکطرف همه چیز را آزاد می گذارید و از طرف دیگر می گویید در این مراسمات شرکت نکنید.

You cannot copy content of this page