پژوهشسرای مفیدی بافق قطب نانو تکنولوژی استان یزد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 23 تیر 1399
پژوهشسرای مفیدی بافق قطب نانو تکنولوژی استان یزد

سومین جلسه هیئت امنای پژوهشسرای مفیدی بافق برگزار شد

سومین جلسه هیئت امنای پژوهشسرای مفیدی بافق برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش بافق ؛سومین  جلسه هیئت امنای پژوهشسرای مفیدی بافق صبح امروز در دفتر مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد.
محمد رضا قاسم زاده بافقی مدیریت آموزش وپرورش شهرستان با تاکید بر اهمیت و جایگاه امر پژوهش در پیشرفت مباحث علمی کشور بیان داشت: یکی از رسالت های پژوهشسرا شناسایی و شکوفایی استعداد ها ، همچنین جذب و هدایت دانش آموزان مستعد و علاقه مند به فعالیت های علمی و پژوهشی می باشد.
قاسم زاده بافقی با اشاره به اینکه  پژوهشسرای مفیدی بافق قطب نانو تکنولوزی استان به شمار می رود ،اظهار داشت :  شهرستان بافق تاکنون درمسابقات  پژوهشی استان بخصوص در مقطع ابتدایی با توجه به طرح جابر بن حیان نمره های درخشانی کسب کرده است.
وی افزود: وظیفه ی پزوهشسرا به عنوان فضای پژوهشی ایجاب می کند تا دانش آموزان مستعد و علاقه مند به مسائل پژوهشی را در دوره ی متوسطه ی اول نیز شناسایی و حمایت کنیم تا بتوانیم بازدهی عالی در این امر داشته باشیم.
تجلیل از دانش آموزان دارای رتبه طرح جابر بن حیان چند سال اخیر توسط پژوهشسرا ، درگیر نمودن هنرجویان هنرستان  و دانش آموزان رشته های ریاضی ، فیزیک و تجربی با پژوهشسرا ، آگاه سازی و فرهنگ سازی اهمیت پژوهشسرا در مدارس از جمله مواردی بود که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

IMG-20200713-WA0033


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۷۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page