سوال از رئیس جمهور را به صلاح نمی دانم

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 17 آبان 1391

به گزارش گروه دریافت خبرخبرگزاری خانه ملت؛ نماینده مردم شهرستان مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه درمجلس با بیان این مطلب به ایلنا گفت:امروزجلسه غیرعلنی درخصوص طرح سوال از رئیس جمهور در صحن مجلس برگزار شد و پس از اظهارنظر موافقان و مخالفان تصمیم نهایی بر طرح سوال از رئیس جمهور قرار گرفت.
این نماینده مجلس نهم در پاسخ به این سوال ایلنا مبنی بر تعلل دولت درجلوگیری از افزایش قیمت ارز، گفت: این قضیه کاملا صحیح است و دولت باید پاسخگوی اقدام خود باشد.
وی تاکید کرد: اگر ارز را در جاهای ضروری مصرف می کردند و مازاد ارز ذخیره شده بود ما امروز این مشکل را نداشتیم.
سخنگوی کمیسیون شوراها همچنین توجیهات دولت مبنی بر ایجاد گرانی ها بخاطر تحریم را رد کرد و گفت: عدم مدیریت صحیح موجب این مشکل شده است.
دخیل عباس زارع زاده گفت: بدترین تحریم ها در زمانی بود که نفت ۹ دلار بود و کشور نیازهای شدیدتر از زمان حاضر را داشت ولی شاهد جهش تورمی در جامعه نبودیم.
این نماینده مجلس معتقد است:هدفمندی یارانه ها بصورت صحیح مدیریت نشد، بُعد تولید کشور نادیده گرفته شد و منابع کشور به سمت مصرف رفت.
وی در عین حال گفت: با توجه به شناختی که از رئیس جمهور وجود دارد، سوال از رئیس جمهور را به صلاح نمی دانم چراکه جلسه سوال موجب التهاب جو سیاسی جامعه خواهد شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page