راهیابی شهرستان بافق در حوزه صنایع دستی و سنتی به مرحله نهایی شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر

دسته: میراث فرهنگی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 19 شهریور 1399
راهیابی شهرستان بافق در حوزه صنایع دستی و  سنتی به مرحله نهایی شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق حسین ارجمند با اشاره به اجرای طرح « شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر» توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق حسین ارجمند با اشاره به اجرای طرح « شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر» توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد.

هیئت‌داوران اولین دوره شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر ,اسامی شهرهای راه یافته به مرحله نهایی را اعلام کردند که شهرستان بافق در حوزه صنایع دستی و سنتی به مرحله نهایی رسید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد ضمن تبریک این موفقیت ابراز داشت شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر عنوان طرحی برای شناسایی ظرفیت‌های فرهنگی و هنری در شهرها و مناطق جغرافیایی ایران با نگاه آمایش سرزمینی و ایجاد شبکه‌هایی برای تعریف همکاری‌ها و برنامه‌های مشترک میان آن‌ها است.

وی افزوداین طرح با محوریت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت نهادها و دستگاه‌های فعال فرهنگی و هنری در حوزه شهری از جمله سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور، وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و کمیسیون ملی یونسکو در حال اجراست.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page