بافق با بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی به استقبال هفته دفاع مقدس می رود

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 29 شهریور 1399

فرمانده ناحیه مقاومت بسیح بافق گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از ۵۰ برنامه‌ی فرهنگی و انقلابی در این شهرستان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ محسن نصیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی، انقلابی و جهادی از سوی پایگاه‌های مقاومت بسیج بافق اجرا می‌شود.

او به برگزاری یادواره شهدا در این هفته اشاره کرد و افزود: این یادواره سوم مهرماه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در امامزاده عبدالله (ع) برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق ادامه داد: مخاطب اصلی این یادواره نوجوانان و جوانان هستند زیرا این قشر در پیدایش انقلاب اسلامی و خلق حماسه دفاع مقدس نقش بی بدیلی را ارائه دادند.

سرهنگ نصیری هدف از برگزاری این یادواره را توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، تقویت روحیه انقلابی و ارائه الگوی ارزشی به جامعه برشمرد و گفت: مصون سازی جامعه در برابر تهاجم‌های فرهنگی دشمن از دیگر اهداف برگزاری این یادواره است.

برگزاری دومین کنگره شهدای استان یزد در اسفندماه، تشکیل ۲۲ کمیته فرهنگی در استان و ضرورت فعالیت تمامی دستگاه‌های دولتی و اجرایی بافق در هفته دفاع مقدس از دیگر مباحثی بود که سرهنگ نصیری به ان اشاره کرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page