بافق شهری که دوستش دارم

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 8 مهر 1399
بافق شهری که دوستش دارم

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق حسین ارجمند ضمن اعلام برنامه های هفته فرهنگ وهنر بافق افزود.هفته فرهنگ و هنر از روز 18 مهر مصادف با روز بزرگداشت وحشی بافقی با شعار«بافق شهری که دوستش دارم » آغاز خواهدشد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق حسین ارجمند ضمن اعلام برنامه های هفته فرهنگ وهنر بافق افزود.هفته فرهنگ و هنر از روز ۱۸ مهر مصادف با روز بزرگداشت وحشی بافقی با شعار«بافق شهری که دوستش دارم » آغاز خواهدشد.
رئیس اداره ارشاد تصریح کرد بزرگداشت وحشی بافقی با حضور چهره های ادبی و فرهنگی کشور به همراه رونمایی از کتاب بررسی افکار و اندیشه های وحشی بافقی نوشته دکتر محمود ابراهیمی و اختتامیه نخستین جشنواره ادبی هنری وحشی بافقی از شاخص ترین برنامه های این هفته خواهد بود.
وی افزوددیدار با پیشکسوتان فرهنگ و هنر شهرستان, برگزاری شب فرهنگ وهنر توسط انجمن شعر و ادب وحشی بافقی, جلسات وحشی خوانی و اجرای نمایش برگرفته از حکایات مثنوی خلدبرین از دیگر برنامه های این هفته می باشد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشادبرگزاری هفته‌های فرهنگ و هنر را بستر مناسبی برای بروز توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی و هنری شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به روح لطیف هنرمندان، ایجاد فضایی صمیمی در کنار همراهی و همدلی مسوولین و هنرمندان می‌تواند در خلق آثار هنری بیشتر و باکیفیت‌تر اثرگذار باشد.
حسین ارجمند با توجه به شرایط خاص ناشی از کرونا ابراز داشت در صورتی که شرایط برای اجرای برنامه ها به صورت حضوری مساعد نباشدتمام برنامه ها به صورت مجازی برگزار خواهدشد


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۲۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page