کسب دو رتبه برتر کشوری توسط دانش آموزان دبیرستان امام رضا علیه السلام

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 9 مهر 1399
کسب دو رتبه برتر کشوری توسط دانش آموزان دبیرستان امام رضا علیه السلام

گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ؛ حسین ملانوری شمس معاون پرورشی و فرهنگی استان در ادامه روند یک روز خود از مدارس شهرستان با حضور در دبیرستان نمونه امام رضا علیه السلام لوح تقدیر وزارت خانه به دو دانش آموز برتر کشوری اهدا نمود.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ؛ حسین ملانوری شمس معاون پرورشی و فرهنگی استان در ادامه روند یک روز خود از مدارس شهرستان با حضور در دبیرستان نمونه امام رضا علیه السلام لوح تقدیر وزارت خانه به دو دانش آموز برتر کشوری اهدا نمود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل با حضور در جمع دانش آموزان پایه دوازدهم گفت: مقید بودن به نماز اول وقت می‌تواند آرامش و معنویت در کنکور برای شما به همراه داشته باشد که این موضوع مورد تاکیدرتبه ی ۶۵ کنکور سراسری امسال که دانش آموز یزدی است می باشد .
وی درخشش دانش آموزان استان یزد و به ویژه شهرستان بافق در مسابقات را مثال زدنی عنوان کرد و اظهار داشت: استان یزد موفق به کسب ۷۴ رتبه کشوری در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری شدند که در این میان دو رتبه برتر توسط دانش آموزان شهرستان بافق به دست آمد.

IMG-20200930-WA0120
ملانوری با تاکید بر شرکت دانش آموزان در زمینه های فرهنگی افزود: هنر و فعالیت در رشته های غیر درسی یکی از ابزاری است که می‌تواند به دستیابی حال خوب کمک کند و نباید به بهانه کنکور از این موضوع غافل شد.
وی فعالیت های اجتماعی عامل موفقیت دانست و افزود: سارا فلاح دانش آموز بافقی در سال جاری علاوه بر گرفتن کرسی هیئت رئیسه کانون دانش آموزی کشور ، با یک برنامه ریزی موفق توانست رتبه سه رقمی کنکور سراسری را از آن خود کند.
لازم به ذکر است ؛ دو دانش آموز پایه دوازدهم دبیرستان نمونه امام رضا علیه السلام “بهنام حاجی حسنی در رشته عکاسی” و “سیدصادق حسینی در رشته ی اپلیکیشن ” موفق به کسب رتبه های برتردر سطح کشور شدند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۸۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page