فعالیت ۷ صندوق اعتباری خرد زنان روستایی در بافق

دسته: کشاورزی،دامداری و شیلات
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 20 آبان 1399
فعالیت ۷ صندوق اعتباری خرد زنان روستایی در بافق

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بافق گفت: ۷ صندوق اعتباری خرد زنان روستایی در شهرستان بافق فعالیت دارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بافق گفت: ۷ صندوق اعتباری خرد زنان روستایی در شهرستان بافق فعالیت دارد.

رحمتیان در گفتگویی تلفنی با خبرنگار “بافق فردا” با اعلام این خبر عنوان کرد: تمامی این صندوق های اعتباری فعال است.

وی با بیان اینکه قریب به ۳۰۰ نفر از زنان روستایی عضو این صندوق ها هستند تصریح کرد: مبارکه،کوشک، شادکام، قطرم،شیطور و دولت آباد در حال فعالیت هستند.

رحمتیان هدف از تأسیس این صندوق‌ها را تقویت و توانمندسازی زنان روستایی در زمینه‌های مختلف کشاورزی و افزایش درآمد خانوارهای کم در آمد از طریق پرداخت وام‌های کوچک برای انجام فعالیت‌های درآمدزا و همچنین ایجاد اشتغال خانگی و کمک به اقتصاد خانوار عنوان کرد و افزود:
آمار اعضای فعال این صندوق ها قبل از شیوع کرونا حدود ۶۰ تا ۷۰درصد بود که متاسفانه در این چند ماه جلسات ماهیانه برگزار نشده است تا بتوان افزایش صندوق و نفرات داشت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان با اشاره به تشکیل گروههای مجازی برای ارائه آموزش های لازم و اطلاعات مورد نیاز تصریح کرد:تمامی صندوق های فعال خرد (بجز صندوق دوم مبارکه ) از تسهیلات قرض‌الحسنه ۵۰ میلیون تومانی صندوق کار آفرینی امید استفاده کردند.

وی ادامه داد:روند تشکیل کانون های رسالت برای همه ی صندوق ها برگزار شده و دو نفر از هر صندوق به عنوان راهنما و راهبر انتخاب شده اند که می توانند به راحتی از تسهیلات قرض‌الحسنه بانک رسالت یزد بهره مند شوند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page