قدردانی شورای اسلامی کار کارخانجات تعمیرات لکوموتیو شهرستان بافق از مدیرعامل راه آهن

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 15 آذر 1399

در این دیدار، علی اصغر سلطانی رئیس شورا اسلامی کار ضمن تشکر از مدیرعامل راه آهن و هیأت همراه جهت حضور و بازدید از مجموعه کارخانجات تعمیرات لکوموتیو شهرستان بافق و رسیدگی به وضع پرسنل و فعالیتهای این مجموعه، از تلاش و همت وی در راستای افزایش امنیت شغلی، پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارگران این حوزه و توسعه و پیشرفت کارخانجات تعمیرات لکوموتیو بافق قدردانی کرده و اقدامات مدیرعامل راه‌آهن را موجب روحیه بخشی، افزایش انگیزه و نشاط در انجام فعالیت‌های کارگران ذکر کرد‌.

در ادامه آقای سید رضا میرقاسمی دبیر شورا گزارشی از تعداد پرسنل های رسمی و شرکت های پیمانکاری و عضویت اعضای شورای اسلامی کار در تشکل های کارگری شهرستان و استان ارائه داد

مدیرعامل راه آهن نیز در این دیدار، با بیان اینکه اعتقاد و باور قلبی مجموعه مدیریت راه آهن، تکریم پرسنل و توجه به سرمایه انسانی خانواده بزرگ راه آهن است اظهار داشت: برای ارتقاء بهره وری راه آهن و افزایش سهم حمل و نقل ریلی در کشور، بایستی به بهره وری سرمایه انسانی توجه کنیم و به معیشت و شأن و‌منزلت همکارانمان حساس باشیم و البته مسئولیت ما در رسیدگی به وضعیت کارگران بیشتر است.

وی ادامه داد: اقداماتی در سطح شبکه ریلی برای افزایش خدمات معیشتی به کارکنان در دست اجراست و ان شاالله با کار و تلاش بیشتر و ایجاد رونق اقتصادی در خانواده بزرگ راه آهن، شاهد شکوفایی و بالندگی هرچه بیشتر در این صنعت خواهیم بود.
به گفته رسولی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل انجام شده است.
وی برخورداری از پوشش بیمه مکمل و سایر امکاناتی که موجب آرامش و دلگرمی بیشتر همکاران عزیز در شرکتهای همکار می شود را مورد تاکید قرار داد و گفت: همه باید با فعالیت بیشتر و کمک به افزایش سهم جابجایی بار و مسافر در شبکه ریلی، زمینه سرعت بخشیدن در رسیدن به شرایط مطلوب را فراهم کنیم.
در این دیدار، معاون ناوگان و مدیرکل روابط عمومی راه آهن نیز حضور داشتند.
بهمین مناسبت لوح تقدیری نیز از طرف شورای اسلامی کار کارخانجات تعمیر لکوموتیو بافق به مدیرعامل راه‌آهن تقدیم شد.

کارخانجات تعمیرات لکوموتیو بافق در کیلومتر ۸۷۰ راه آهن تهران– بندر عباس در مجاورت ایستگاه راه آهن بافق به وسعت ۸۵۰ هزار متر مربع در سال ۱۳۶۲ احداث شده است.
این مجموعه با حدود ۴۵۰ نفر نیروی شرکتی و ۴۵ نفر کارمند رسمی، تعمیر و نگهداری دو نوع لکوموتیو GE و آلستوم را بر عهده دارد.

IMG-20201205-WA0065IMG-20201205-WA0068


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۳۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page