بازدید فرماندار شهرستان بافق بهمراه مدیرکل منابع طبیعی استان یزد از اداره منابع طبیعی

دسته: محیط زیست، منابع طبیعی، گردشگری
بدون دیدگاه
شنبه - 6 دی 1399
بازدید فرماندار شهرستان بافق بهمراه مدیرکل منابع طبیعی استان یزد از اداره منابع طبیعی

رييس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان بافق از بازديد فرماندار اين شهرستان و مديركل منابع طبيعي و آبخيزداري استان يزد از اين اداره خبر داد. در بازديد از اداره منابع طبيعي و آبخيزداري بافق كه فرماندار شهرستان بهمراه مديركل منابع طبيعي و آبخيزداري استان يزد حضور داشتند، رييس اداره منابع طبيعي بافق به شرحي از عملكرد اجراي پروژه هاي انجام شده آبخيزداري اين شهرستان طبق موافقتنامه تملك داراييهاي سرمايه اي استاني ملي سال 98 پرداخت.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق از بازدید فرماندار این شهرستان و مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد از این اداره خبر داد.
در بازدید از اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بافق که فرماندار شهرستان بهمراه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد حضور داشتند، رییس اداره منابع طبیعی بافق به شرحی از عملکرد اجرای پروژه های انجام شده آبخیزداری این شهرستان طبق موافقتنامه تملک داراییهای سرمایه ای استانی ملی سال ۹۸ پرداخت.

کمال کریمی افزود: احداث بند خاکی دشت حسن آباد بطول ۵۰۰ متر و در سطح ۲ هزار و ۸۵ هکتار با همکاری اداره کل منابع طبیعی و شرکت سنگ آهن مرکزی بافق، سرریز بند خاکی حسن آباد، احداث بند سنگی ملاتی و ریپ رپ گوراب روستای شادکام، عملیات بیومکانیک حوزه قطرم شادکام با کاشت گونه های بنه، بادام وحشی و انجیر وحشی در سطح ۱۰ هکتار از سازه های اجرا شده است.
کریمی اعتبار این پروژه ها را از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و با هدف تغذیه سفره های آب زیرزمینی و جلوگیری از ورود سیل به روستاها و جاده ها عنوان کرد.
رییس اداره منابع طبیعی و ابخیزداری بافق از دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای این شهرستان خواست قبل از هرگونه تغییر در سازه ها و بستر رودخانه ها، مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح اخذ شود.
در ادامه مدیرکل منابع طبیعی استان یزد تصریح کرد: عملیات نهال کاری گودگوار بافق تا سال ۱۴۰۰ پایان می یابد.
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد گفت: از سفر ریاست جمهوری حدود ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های بیابان استان در نظر گرفته شده که از این میزان یک سوم آن برای شهرستان بافق است.
طلایی مقدم، فرماندار شهرستان بافق در حاشیه این بازدید با رفع کمبود تجهیزات اداری و تصویب اعتبار مورد نیاز موافقتنامه های استانی این اداره موافقت نمود.
در پایان، فرماندار بافق و مدیرکل منابع طبیعی استان یزد از ساختمان اداری و سالن جلسات در حال احداث این اداره بازدید کردند.

IMG-20201226-WA0042

IMG-20201226-WA0041

IMG-20201226-WA0037

IMG-20201226-WA0038

IMG-20201226-WA0040

IMG-20201226-WA0039


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page