لزوم توجه به رفع موانع ورزش بانوان

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
جمعه - 10 بهمن 1399
لزوم توجه به رفع موانع ورزش بانوان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق با لزوم توجه بیش از پیش به رفع موانع تاکید کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق با لزوم توجه بیش از پیش به رفع موانع تاکید کرد.

سمیه ایزدیان در جلسه تقدیر از اعضای هیات ورزش های همگانی شهرستان بافق که با حضور معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان و رئیس هیات ورزش های همگانی استان یزد برگزار شد ضمن تقدیر از نگاه مثبت مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق به ورزش بانوان عنوان کرد:طی جلسه ای که با حضور مسئولین این شرکت برگزار شد مقرر گردید شهر بازی در اختیار ورزش دوچرخه سواری بانوان قرار گیرد.

وی انتخاب یک بانوی موفق را به عنوان عضو هیات مدیره اصلی باشگاه سنگ آهن تبریک گفت و عنوان کرد: قطعا با وجود وی در هیات مدیره مسیر پیشرفت ورزش بانوان با ارائه برنامه‌ در این حوزه روشن تر می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق با اشاره به جلسه ای با حضور امام جمعه و دادستان بصورت جداگانه در خصوص موانع ورزش بانوان بویژه دوچرخه سواری که متقاضیان زیادی دارد تصریح کرد: بانوان سهم عمده ای در موفقیت های چند سال اخیر ورزش بافق داشته اند.

ایزدیان همچنین با اشاره به پشتکار و موفقیت های بانوان شهرستان در راستای کسب قله های پیروزی عنوان کرد: امروز می توان با افتخار اعلام کرد که بیش از نیمی از مدال های رنگارنگ مسابقات استانی، کشور و حتی آسیایی توسط این قشر به دست آمده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق در پایان گفت: تلاش می کنیم تا در حد توان موانع پیش روی ورزش بانوان را رفع کنیم.
 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page