پایان جشنواره فیلم فجر در بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 22 بهمن 1399
پایان جشنواره فیلم فجر در بافق

مسئول سینما قدس آهنشهر عنوان کرد: استقبال هنر دوستان بافقی از اکران فیلم های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر بی نظیر بود

مسئول سینما قدس آهنشهر عنوان کرد: استقبال هنر دوستان بافقی از اکران فیلم های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر بی نظیر بود.

محمود تقی زاده بافقی در گفتگو با خبرنگار” بافق فردا” در پاسخ به اینکه سینما قدس آهنشهر چگونه فعالیت خود را گسترده تر کرد،گفت: به پیشنهاد مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق مبنی بر ساماندهی و بازسازی سینما،این امر در دستور کار قرار گرفت.

وی اقدامات انجام گرفته را شامل آسفالت، بهسازی سرویس بهداشتی، تبدیل محل ویدئو کلوپ به سالن انتظار، تعویض صندلی های سینما و … بیان کرد.

مسئول سینما قدس آهنشهر ضمن تقدیر از حمایت های مدیر روابط عمومی این شرکت اضافه کرد: با توجه به نیاز بسیار زیاد سینما به سیستم دوربین مدار بسته،۱۱دوربین در این مکان نصب شد.

تقی زاده پیرامون تدابیر اتخاذ شده برای اکران فیلم های جشنواره فجر با توجه به شیوع کرونا عنوان کرد: با همکاری مرکز بهداشت و ستاد مقابله با کرونا شهرستان،واحد HSE شرکت سنگ آهن،آتشنشانی، اورژانس و بهداری آهنشهرباعث شد تا بطور کامل همه تدابیر در بحث‌های امنیتی و بهداشتی اندیشیده شد..

وی با اشاره به نصب ۳ دستگاه ضدعفونی کننده ادامه داد: تب سنجی در ابتدای ورود تماشاچی، پذیرش ۳۰ درصد ظرفیت سالن و ضدعفونی سالن در بین فیلم‌ها از دیگر اقدامات بود.

تقی زاده با بیان اینکه ۱۶ فیلم از ۱۵ بهمن ماه فقط برای یک بار روی پرده سینما رفت،اظهار کرد: این اقدام را می توان پس از گذشت ۳۸ سال بسیار مثبت قلمداد کرد.

مسئول سینما قدس آهشنهردر پاسخ به اینکه استقبال مسئولین از اکران فیلم فجر چگونه بوده است، تصریح کرد: اکثر آنان و حتی مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق با خانواده برای تماشای فیلم ها در سینما حضور پیدا کردند..

وی در پایان از مساعدت های مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی،مدیر روابط عمومی و مدیر امور حقوقی شرکت و حمایت فرماندار و فرمانداری،شبکه بهداشت و درمان،واحد HSE شرکت سنگ آهن،بهداری آهنشهر،اورژانس ۱۱۵ و آتشنشانی در برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در بافق تشکر و قدردانی کرد.

۲۰۲۱۰۲۱۰_۲۱۳۳۲۷

IMG-20210210-WA0250

IMG-20210210-WA0249

IMG-20210210-WA0247

IMG-20210210-WA0239

IMG-20210210-WA0241

IMG-20210210-WA0257


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۵۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page