سینما یکی از بزرگترین ابرقدرت‌های فرهنگسازی در دنیا

دسته: مقالات
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 22 بهمن 1399

سینما یکی از بزرگترین ابرقدرت‌های فرهنگسازی در دنیا محسوب می‌شود که تاثیر کوچکترین نمای ظاهر شده بر آن را به سرعت می‌توان در میان مردم کوچه و بازار دید.

به همین خاطر استفاده از این دنیای مدرن و در عین حال لذتبخش، وسیله‌ای تازه برای نشان دادن فرهنگ‌ها و اندیشه‌هایی است که شاید به سختی بتوان با زبان روزمره بیان کرد.

جشنواره بین المللی فیلم فجر یکی از مهم‌ترین رویداد‌های فرهنگی ایران است که آورد گاه فرهنگ وهنر و اندیشه های تازه محسوب می شود وبه صورت سالانه و هر سال در نیمه بهمن ماه برگزار می‌شود که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا متفاوت تر از سال های گذشته برگزار شد.

شهرستان بافق برای اولین بار میزبان این رویداد بزرگ هنری بود واکران همزمان فیلم های سی ونهمین جشنواره بین المللی فجر در سینما قدس آهن شهر اتفاقی بسیار ارزشمند وبزرگ بود که نشان دهنده توانمندی و ظرفیت های عالی سرزمین نخل و آفتاب در برگزاری رویدادهای بزرگ است و امیدواریم این اتفاق بزرگ شروعی برای برگزاری دیگر رویدادهای هنری در بافق باشد.

در این جا لازم می دانم از تمام افرادی که در برگزاری این رویداد هنری همکاری کردند تشکر و قدردانی نمایم علی الخصوص از مدیریت سینما قدس آهن شهر , روابط عمومی شرکت سنگ آهن و اداره کل فرهنگ و ارشاد استان یزدکه در رقم زدن این اتفاق خجسته نقش بسزایی داشتند وهم چنین از تمام علاقه مندان به هنر وسینما و فرهنگ دوستان تشکر می کنم که به تماشای فیلم های جشنواره نشستند و از این رویداد بزرگ هنری استقبال کردند.

 حسین ارجمند
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page