تعهد مسوولین ملی برای گنجانده شدن موارد ۱۶ بندی در امیدنامه

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
دوشنبه - 18 اسفند 1399
تعهد مسوولین ملی برای گنجانده شدن موارد ۱۶ بندی در امیدنامه

امام جمعه بافق گفت:جلسه امروز با مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور خروجی بسیار خوبی داشت.

امام جمعه بافق گفت:جلسه امروز با مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور خروجی بسیار خوبی داشت.

حجت الاسلام رضا سعادت فر در گفتگویی تلفنی با خبرنگار « بافق فردا » با بیان اینکه مطالب ارائه شده در خطبه های نماز جمعه و خواست های مردم پیگیری شد عنوان کرد :با درج موارد ۱۶ بندی در امیدنامه صدرصد موافقت و تعهد کردند که این اتفاق رخ دهد.

وی با بیان اینکه مقرر شد نمایندگانی از شهرستان شامل فرماندار، یکی از اعضای شورای اسلامی شهر، مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق مدیر عامل دالاهو با اختیار تام در خصوص خواسته ها و رفع ابهامات در فضای صمیمانه به نتیجه قطعی و درست برسند تصریح کرد: امیدواریم با درایت حق شهرستان داده شود.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تاکید همیشگی بنده این است که رسانه ها جلسه ها را به اطلاع مردم برسانند چرا که مبحثی مخفی از مردم نداریم.

وی خاطر نشان کرد:به سه نفر از مسوولین تاکید کرده بودم نه تنها رسانه ها مراسم و جلسه را پوشش بدهند، بلکه بصورت زنده جلسه برای مردم پخش شود تا در جریان مسائل قرار گیرند .

امام جمعه بافق گفت: باید در فضای آرام اما با جدیت فارغ از عجله اما با سرعت پیگیر مطالبات مردم باشیم و مردم نیز پیگیر حقوق باشند.

وی افزود: در صحنه بودن مردم باعث می شود خیلی از مشکلات حل شود .

امام جمعه بافق با اشاره به اینکه اصحاب رسانه در آرامش به خواسته های مردم بپردازند گفت: مسوولین تهران دشمن ما نیستند متعلق به همین نظام هستند باید نشست و صحبت کرد اما قاطع و منطقی بود.

وی عنوان کرد:برای حق و حقوق مردم معامله ای صورت نمی گیرد.

سعادت فر بیان کرد: برداشت بنده از جلسه این است که مسوولین ملی و شهرستان برای احقاق حق و حقوق اتفاق نظر دارند اما برخی مسائل با راهکار قانونی و گفتگو قابل حل است.

مقام مسوول خاطر نشان کرد: منافع شهرستان باید حفظ شود و تا حصول نتیجه جدی بود و همچنین نباید اطمینان پیدا کرد و کار رها شود.

سعادت فر با اشاره به اینکه در این مسیر حرمت مردم و مسوولین باید حفظ شود عنوان کرد: احترام متقابل قطعا در مسیر حل مشکلات کارگشا است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۰۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page