از افتتاح بیمارستان و مجتمع فرهنگی و هنری بافق چه خبر

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
جمعه - 29 اسفند 1399

اواسط سال ۹۹ بود که زاده رحمانی فرماندار بافق پس از حدود ۴ سال سکانداری بافق، تکریم و طلایی مقدم که پس از رد صلاحیت در انتخابات طبس، در مرکز استان فاقد هر گونه پست مدیریتی بود دوباره به خانه اول، یعنی بافق برگشت.

مدت زمانی از برگشت دوباره وی نگذشته بود که هیاهو و جنجالی در رسانه های شهر به پا شد و آن هم اینکه، وی به پیمانکار بیمارستان، اولتیماتوم داده، و قرار است بیمارستان جدید تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری برسد.

همان طور که پیش بینی می شد در پایان سال خبری از افتتاحیه بیمارستان نشد و البته چون قبلا شعارهایی مبنی بر پیگیری ساخت ابر پروژه های بزرگراه یزد _ بافق ، کارخانه گندله سازی ، جاده نوق، خرانق و … را در دوره قبلی وی تجربه کرده بودیم که در تبلیغات و رسانه ها تکمیل شده بودند ولی در روی زمین اتفاقی نیفتاده بود، این بار هم انتظار نداشتیم که اتفاق خاصی بیفتد چون بارها کلمه «می شود» و «باید بشود» را از زبان طلایی مقدم و برخی دیگر شنیده بودیم غافل از اینکه مردان و مدیران موفق هرگز از این عبارات استفاده نکرده و به جای جنجال و هیاهوی رسانه ای، دائم و پیوسته کار را جلو می برند و به نقطه پایان می رسانند.

پروژه دیگری که قول پایان سال آن را داده بودند، پروژه مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد است که پیشرفت فیزیکی آن احتمالا باید بالای ۸۰ باشد و تا جایی که خبر داریم فرماندار قبلی اعتبار شهرک صنعتی را نیز به این پروژه منتقل کرده بود ولی این بودجه مجددا به کجا پر کشید و چطور شد نمی دانیم؟!! ولی این را می دانیم که این پروژه هم در سالی که رو به پایان است به بهره برداری نرسید.

به هر حال، ساعات دیگری سال به پایان می رسد و از هزار وعده طلایی برای شهر، یکی وفا نشد.

امیدواریم آنها که مدیریت را فقط در خوب حرف زدن می دانند در سال جدید، آستینی بالا بزنند و برای اقدام گام بردارند و بدانند گذر روزها پای کسی صبر نمی کند و بی شک زمان وعده ها و وعیدها می رسد، آن هم خیلی زود حتی اگر پایان سال باشد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۶۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page