ابهام در محفوظ بودن حق امضای مالی شرکت سنگ آهن مرکزی برای مدیران بافق

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
شنبه - 21 فروردین 1400
ابهام در محفوظ بودن حق امضای مالی شرکت سنگ آهن مرکزی برای مدیران بافق

خبرهای رسیده به بافق فردا حکایت از این دارد که آیا حق امضاء مالی در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق فقط و فقط مختص مدیرعامل شده و تمامی اسناد مالی برای امضا بعدی می بایست به تهران ارسال شود؟

خبرهای رسیده به بافق فردا حکایت از این دارد که حق امضاء مالی در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق فقط و فقط مختص مدیرعامل شده و تمامی اسناد مالی برای امضا بعدی می بایست به تهران ارسال شود

این خبر می افزاید: از گذشته تاکنون اسناد تعهد آور و مراودات مالی به طور ثابت توسط مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق و در غیاب وی توسط جانشین مدیر عامل امضا می شد.

و نکته دیگر اینکه از ادوار گذشته تاکنون امضای دوم چک توسط یکی از اعضاء هیات مدیره و یا در غیاب وی معاون مالی بازرگانی شرکت که در حال حاضر گفته می شود این اختیار تنها به یکی از اعضای هیات مدیره سپرده شده است. به نظر اسناد مالی به طور روزانه توسط مدیر عامل امضا می شودو باید پاکت شده و به تهران ارسال کنند تا امضا یکی از حضرات هیات مدیره غیر بومی نیز ذیل آن خورده شود.
براستی روزانه چه تعداد اسناد مالی در این شرکت بررسی و اقدام می گردد…
و ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که با توجه به مشغله زیاد مدیر عامل شرکت این روند چه مضراتی برای این شرکت و حتی منافع شهرستان ایجاد خواهد کرد!

جالب تر اینکه در زمان غیاب مدیر عامل یا جانشین مدیر عامل و یکی از اعضای هیات مدیره و در غیاب آنان معاون مالی بازرگانی یا مدیر مالی حق امضاء اسناد را داشتند که آقایان زحمت حذف تمامی آن حق امضاها را کشیده اند و این یعنی محدود کردن اختیارات مجموعه سنگ آهن مرکزی .

با این اوصاف علیرغم دستور وزیر علاوه بر اینکه هنوز تعهد صندوق در خصوص دو نفر عضو هئیت مدیره بومی شهرستان محقق نشده است، آیا این مسیری نیست که عملا گامهای ابتدایی در راستای جابجایی حساب مالی به تهران صورت گیرد که حتی با قوانین ساری و جاری مغایرت دارد؟
لازم به ذکر است در حال حاضر یکی از اعضای جدید هیئت مدیره ،جدیداً به عنوان رئیس کمیسیون معاملات شرکت سنگ آهن مرکزی انتخاب شده است تاکنون بعد از برگزاری نزدیک چندین جلسه هفتگی کمیسیون معاملات فقط در دو جلسه از تهران به بافق تشریف آورده و در جلسه کمیسیون معاملات شرکت نموده است.
هزینه این انتصابهای تشریفاتی شرکت که جز حساسیت مردمی را به دنبال ندارد برای چیست؟
و اگر این نحوه مدیریت قطعی گردد چه اتفاقاتی خواهد افتاد…


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۲۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page