هنرمندان بافقی تجلیل شدند

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 21 فروردین 1400

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق مراسم بزرگداشت روز هنر به همراه تجلیل از هنرمندان شهرستان بافق با حضور فرماندار, شهردار, رییس اداره ارشاد و تعدادی از هنرمندان در سالن شیخ محمد تقی بافقی برگزار گردید.

در این جلسه طلایی مقدم فرماندار بافق با اشاره به نیاز جامعه به نشاط و شادابی ابراز داشت متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از فعالیت ها و برنامه های فرهنگی مختل شده است و جامعه امروز بیش از هرزمان به نشاط و شادابی نیاز دارد و جامعه هنری شهرستان بافق تلاش کنند تابا برنامه ریزی دقیق به تقویت امید اجتماعی بپردازند.
وی تصریح کرد مجموعه فرمانداری آمادگی کامل دارد تا بدون محدودیت با انجمن های هنری شهرستان همکاری کند و در اجرای برنامه های هنری مساعدت لازم را به عمل آورد.
سید علی نو روززاده شهردار بافق با اشاره به بهره برداری از خانه فرهنگ ابراز داشت خانه فرهنگ از سال گذشته به بهره برداری رسیده است و طبق تفاهم نامه ای که با اداره ارشاد منعقد گردیده است در اختیار هنرمندان قرار گرفته است تا بتوانند به اجرای برنامه های هنری بپردازند وی تصریح کرد مجموعه سنتی دیگر هم برای انجام فعالیت های هنری در نظر گرفته شده است که مناقصه آن برگزار شده است و به زودی مرمت و بازسازی آن انجام می شود و مشکل فضای فرهنگی با افتتاح این مجموعه مرتفع خواهدگردید.
در ابتدای جلسه حسین ارجمند ضمن اشاره به برنامه های شاخص سال ۱۳۹۹ ابراز داشت شاخص ترین برنامه های فرهنگی هنری در سال گذشته برگزاری مراسم شب وحشی بافقی ,جشنواره ادبی هنری وحشی بافقی, جشنواره داستان کوتاه چغارت و سی ونهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر که برای اولین بار در بافق با همکاری روابط عمومی شرکت سنگ آهن برگزار گردید.
وی افزود مهم ترین رویداد فرهنگی هنری در سال ۱۴۰۰ برگزاری دومین جشنواره ادبی هنری وحشی بافقی است که در ۳ رشته شعر, خوشنویسی و نقاشیخط در سطح ملی برگزار خواهد شد.
حسین ارجمند تصریح کرد مهم ترین رویکرد اداره ارشاد توجه به مفاخر و مشاهیر شهرستان در راستای تقویت حس خودباوری فرهنگی می باشد و ابراز امیدواری کرد که در صورت فراهم شدن شرایط نخستین همایش تجلیل از چهره های فرهنگی هنری در بافق برگزار خواهدشد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به مشکلات و سختی های کار فرهنگی از هنرمندانی که در سال گذشته فعال بودند تقدیر و تشکر کرد و هنرمندان را سرمایه های معنوی دانست که درصورت حمایت از آن ها شاهد اعتلای فرهنگ وهنر در شهرستان خواهیم بود.
در پایان جلسه از هنرمندان فعال در سال گذشته تجلیل به عمل آمد.

IMG_20210410_203755_765

IMG_20210410_203741_187

IMG_20210410_203746_467


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۳۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page