بزرگترین تندیس شهر در شمایل سردار سلیمانی در حال ساخت است

دسته: عمومی
۳ دیدگاه
سه‌شنبه - 31 فروردین 1400
بزرگترین تندیس شهر در شمایل سردار سلیمانی در حال ساخت است

شهردار بافق گفت: به منظور گرامیداشت یاد و نام سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ، به زودی بزرگترین تندیس شهر در قامت این سردار سرافراز اسلام با ارتفاع بیش از 8 متر ساخته و نصب می شود.

شهردار بافق گفت: به منظور گرامیداشت یاد و نام سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ، به زودی بزرگترین تندیس شهر در قامت این سردار سرافراز اسلام با ارتفاع بیش از ۸ متر ساخته و نصب می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری بافق، سید علی نوروززاده با بیان اینکه قالب گیری و مقدمات اولیه در حال تکمیل است ابراز امیدواری کرد: خرداد ماه سال جاری تندیس سردار سلیمانی در میدانی به نام این سردار در مدخل ورودی از سمت استان کرمان، نصب و رونمایی شود.

وی درباره ساخت این اثر ارزشمند و ماندگارگفت: به منظور ابراز ارادت به ساحت مقدس سردار دل‌ها، تندیس شهید سلیمانی در شمایل یک مدافع قهرمان با چهره‌ای سرشار از آرامش قلبی و لبخند دلنشین و همیشگی وی ساخته می شود.

شهردار بافق هدف از ساخت تندیس شهید حاج قاسم سلیمانی را تکریم جایگاه این سردار والامقام اسلام عنوان و بیان کرد: ساخت و نصب تندیس سردار سلیمانی در راستای زنده نگه داشتن یاد و نام این شهید والامقام و نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 - 11:41 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام علیکم
ضمن عرض ارادت به سردار سلیمانی
لطف کنید تندیسی همکار پدر موشکی ایران سردار شهید حاج ناصر جمال بافقی را هم بسازید.
کتابی هم در این خصوص نوشته شده است

مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 - 4:12 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

کاش شهرداری به جای تندیس شهدا ساختن، کمی راه و منش شهدا را دنبال میکرد. شهرداری از یک طرف خلاف آرمان شهدا جشنواره در پارک آبشار برگزار میکنه و اشخاص در آن زن و دختر خود را درون فرغون می گذارن و در جلو چشم نامحرم مسابقه می گذارن تا مثلا مردم را شاد کنن و از یک طرف تندیس می سازه . خدایا ما را از دست این مسئولینی که تندیس شهدا میسازند و یادواره شهدا برگزار میکنن و خلاف راه امام شهدا حرکت میکنن نجات بده.

رنجبر بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1400 - 10:11 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام و درود
ای کاش تندیسی از سردار را در وجود و نهاد بعضی از مسئولین هم بنا می کردن.

You cannot copy content of this page