حمایتی برای روشنایی انتخابات شورا

دسته: سیاسی , مقالات
بدون دیدگاه
یکشنبه - 16 خرداد 1400

چراغ را هر کجا روشن کنی، ظلمت دور میشود. شاید چشم کسی یا کسانی را هم بزند، صدایشان را درآورد چراکه داشتند، در خلوت و تاریکی کاری میکردند و برنامه‌ای برای اهدافشان می ساختند که این روشنایی‌ها قطعا‌ مانعشان میشود.
کانون توسعه ارزشها جمعی از فعالان شهرند در مسائل مختلف شهر صاحب نظرند چراکه در جمع خود از جوانان رزمنده دیروز تا جوانان فعال امروز را دارند.
این کانون با هدف کارانتخاباتی شفاف و صادقانه چراغی روشن کردند که:
مردم شریف بافق! ما کیستیم و به چه فکر میکنیم و با استدلال و منطق و اهدافی روشن، بررسی کردیم و حال پیشنهادمان برای شورا، شفاف و صادقانه این است که از بین چندین نامزد میشود به ۴ نفر اعتماد و از انان حمایت کرد و البته گزینه پنجم هم باز است که ما نیافتیم، ان‌شاءالله شما پنجمی بیابید، همین.
لیستی بدور از منافع حزبی و گروهی و البته پچ‌پچ‌های شبانه. این قابل تقدیر است، چه خوب است سایرین هم همین مسیر را بروند، اهداف تیم خود را روشن، افراد تیم خود را نمایان و لیستی ارائه دهند.
تاسف بارست انجا که افرادی با سابقه‌هایی بعضا درخشان و بعضا انقلابی ترجیح دهند که در دل شب، پچ‌پچ‌کنان دورهمی داشته باشند و برای شهر و مردم افرادی را تحمیل کرده، بچینند که خود جرات ندارند در صف نماز، کنارشان بنشینند چراکه خوب می‌دانند اگر مردم بدانند نمی‌پسندند فلذا به‌ظاهر دوری میکنند تا از گزینه‌های مردم خط نخورند.
اقایان کمی به خود بیایید بین ائتلاف و حمایت تفاوت است، این کانون با اهداف، برنامه‌ و افرادی مشخص هستند که حمایتی کردند جهت روشنایی. اینکه چرا دیگر نامزدها در لیست کانون جا نگرفته اند، روشن و واضح است. قطعا و مسلما این عزیزان دلسوز، شاخصهایی داشتند که سایر نامزدهای محترم در ان جای نگرفته‌اند، پس نتیجه کار قابل احترام و البته از شاخصهای یک جامعه زنده است.
لذا خون خود را کثیف نکنید که چرا من در لیست نیستم؟! اینگونه خود را به مردم معرفی نکنید که من اگر نبودم بازی بی‌بازی؟!
ازطرفی حیف نیست همنشین آنانی شد که مردم را برای اهداف خود بخط میکنند و در صورت لزوم از روی منافع شهر و مردم رد میشوند؟! حیف نیست که عزیزانی همراه و همنشین عده ای شوند که بر خلاف قانون بر مسندها تکیه زدند و امروز تکیه دارند، ول نمیکنند و فریاد وامظلوما سرمیدهند و از قانون فرار میکنند؟! شما و اینان جور نیست!
البته مردم میشناسند صادقان و پاسخگویان را ، خوب میشناسند آنانکه در دوران شورایی و مدیریتشان تنش ساختند و بر طبل تفرقه کوبیدن و همچنان به هر بهانه بر طبل بزرگ تفرقه میکوبند؟!
شایسته است سایر اقشار و گروه‌ها، خلوتها را پاره کرده، بر اساس اهداف خود و منافع شهری لیستهایی ارائه دهند تا روشنایی شهر را فراگیرد و مردم بدانند هر کسی در کدام محفل مینشیند تا ان‌شاءالله جایی برای منفعت‌طلبان تفرقه افکن باقی نماند.
و العاقبه للمتقین
محمد مهدی علیزاده فلاح


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page