بهره برداری از پروژه فاضلاب شهری با حضور وزیر نیرو

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 24 خرداد 1400

مدیر پروژه فاضلاب شهری شرکت سنگ آهن مرکزی اعلام کرد: فاز اول پروژه فاضلاب شهری روز سه شنبه ۲۵ خرداد ماه باحضور وزیر محترم نیرو به بهره برداری خواهد رسید.

  1. نادر محمد باقری مدیر پروژه فاضلاب شهری شرکت سنگ آهن مرکزی با اشاره به استارت این طرح در سال ۹۲ گفت: طول لوله گذاری ۱۸۵ کیلومتر می باشد که ۱۲۰ کیلومتر آن انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه این پروژه در شهر بافق در ۲ ناحیه (الف) و (ب) انجام می گیرد،افزود: کار در ناحیه ب تمام شده است و در ناحیه الف با ۲ پیمانکار قرار دادی بسته شد که یکی از آنان مشغول به کار است و دیگری طی ۱۰ روز آینده کار را آغاز خواهد کرد.

محمد باقری مجموع انشعابات در ۲ ناحیه را ۱۵ هزار انشعاب عنوان کرد و گفت: قرارداد ۳ هزار انشعاب در دی ماه سال گذشته منعقد شد که در حال انجام است و بیش از ۱۳۰۰ انشعاب بیرون منازل اجرا و حدود ۲۴۵ انشعاب داخل منازل وصل شده است.

وی با توجه به اتصال مجموعه هتل نیکان و مسکن مهر به شبکه فاضلاب شهری در سال گذشته گفت: طی قولی که در ۲۲ بهمن فاضلاب شهری به تصفیه خانه خواهد رسید این اتفاق در ۱۸ بهمن انجام گرفت.

مدیر پروژه فاضلاب شهری با اعلام قرارداد ۳ هزار انشعاب دیگر که به مناقصه رفته است و طی چند روز آینده آماده کار خواهد بود،بیان داشت: از ۲۲ بهمن ۹۹ آماده بهره برداری از فاز اول پروژه فاضلاب شهری بودیم.

وی با بیان اینکه آب بصورت آزمایشی تصفیه می شود، خاطرنشان کرد: پروژه تصفیه خانه پیشرفت فیزیکی ۹۹ درصد دارد و رو به اتمام می باشد و تنها محوطه سازی آن باقی مانده که انجام می گیرد.

محمد باقری افق طرح در مرحله اولیه را ۹۰ لیتر در ثانیه عنوان کرد که با وصل کامل انشعابات در آینده به ۱۲۰ لیتر بر ثانیه خواهد رسید و افزود: مجموع پیشرفت پروژه بیش از ۸۰ درصد است و تا پایان سال آینده تمام انشعابات تکمیل خواهد شد.

وی اظهار کرد: اکنون اجرای انشعاب در مجموعه سرای رحمت انجام می گیرد که طی چند روز آینده وصل خواهد شد.
مدیر پروژه فاضلاب شهری از شهروندان خواست دغدغه ای در خصوص وصل انشعاب نداشته باشند و بیان داشت: با نگاه مثبت مدیرعامل شرکت سنگ آهن و ما به عنوان مجری طرح، برنامه ریزی برای اتصال تمامی منازل در شهرستان و حتی ادارات به شبکه فاضلاب شهری را داریم.

نادر محمد باقری اعلام کرد: تصفیه خانه و فاز اول پروژه فاضلاب شهری روز سه شنبه ۲۶خرداد ماه با حضور وزیر محترم نیرو به بهره برداری خواهد رسید.

وی در پایان از حمایت های مدیرعامل شرکت سنگ آهن و همراهی پیمانکاران، مشاور، کارفرمایان و تمامی بزرگوارانی که در به سرانجام رسیدن این پروژه به ویژه مردم بافق تشکر کرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page