حضور حداکثری در انتخابات و رأی حداکثری به یک نامزد جایگاه انقلاب را در زمینه سازی ظهور حفظ می کند

دسته: دانشگاه
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 25 خرداد 1400

حضور حداکثری در انتخابات و رأی حداکثری به یک نامزد جایگاه انقلاب را در زمینه سازی ظهور حفظ می کند

امام جمعه بافق در جمع اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی بافق با بیان اینکه فلسفه تشکیل این انقلاب اسلامی زمینه سازی برای صبح ظهور است گفت: حضور حداکثری در انتخابات و رأی حداکثری به یک نامزد جایگاه انقلاب را در زمینه سازی ظهور حفظ می کند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا سعادت فر ادامه داد صبح ظهور قرار نیست با اعجاز رخ دهد
حضرت حجت ۳۱۳ یار تربیت شده دارد و انقلاب برای تربیت این نیروها آمده و در این زمینه موفق بوده، شهید سلیمانی و حججی ، شهدای دفاع مقدس و شهدای هسته ای از جمله این تربیت هاست.

وی با بیان اینکه امروز هجمه رسانه های غربی برای جلوگیری از بلوغ فکری جامعه زیاد است گفت: هرچند در کشور اشکالاتی هست اما این اشکالات نباید اصل نظام را مورد هجمه قرار دهد.

سعادت فر افزود: امروزه آمریکایی ها و صهیونیست ها جایگاه انقلاب را بهتر از خود ما درک می کنند چون برد انقلاب را می فهمند و اگر ما برد انقلاب را متوجه شویم از آن با غیرت بیشتری دفاع می کنیم.

امام جمعه بافق با انتقاد از رفتار کسانی که وقتی صندوق رأی به نفعشان باشد نتیجه اش را قبول دارند و زمانی که به نفعشان نباشد قبول ندارند گفت: اگر با صندوق رأی قهر کنیم خروجی آن تضعیف امنیت کشور خواهد بود.

سعادت فر ادامه داد: آمریکایی ها، داعش و تمام گرگهایی که علیه انقلاب دندان تیز کرده اند منتظر میزان مشارکت مردم در انتخابات هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود نامزدهای تایید شده در انتخابات ریاست جمهوری را دارای تفکرات متفاوت دانست و ادامه داد: ما سالیان سال است که دو قطبی در جامعه داریم که بزرگترین اشتباه و منحصر کردن انتخابات در لیدرهای دو جناح ظلم به حق انتخابهای مردم است.

محمد رضا سعادت فر در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت نقش و جایگاه مراکز علمی مانند حوزه و دانشگاه در مسائل اجتماعی اشاره کرد و افزود: یکی از جاهایی که مدیران برای انتصاب باید از فیلترش بگذرند مراکز علمی و تاییدیه گرفتن از آنجاست.

امام جمعه بافق ادامه داد: در تعیین معیارهای انتخاب اصلح در انتخابات شورای شهر دانشگاه باید پیشقدم و مؤثر باشد.

سعادت فر با بیان اینکه دانشگاهیان و فرهیختگان شهرستان می توانند از تریبن نماز جمعه، قبل و بعد از نماز با مردم در زمینه های مختلف سخن بگویند افزود: امروز نیاز است دانشگاه موضوعاتی مانند مزایا و معایب منطقه ای و ملی به بورس رفتن یا نرفتن سهام شرکت سنگ آهن مرکزی، پرتو زابودن یا نبودن معدن ناریگان و مسائلی از این قبیل را از نظر علمی بررسی و به مردم و مسؤلین اعلام کند.

IMG-20210614-WA0083

IMG-20210614-WA0086

IMG-20210614-WA0088


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page