پیام تشکر مسئول ستاد مرکزی رئیسی در شهرستان از مردم بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 29 خرداد 1400

بسم الله الرحمن الرحیم
الَّذِینَ إِنْ مَکَّنَّاهُمْ فِی الْأَرْضِ أَقَامُوا الصَّلَاهَ وَآتَوُا الزَّکَاهَ وَأَمَرُوا بِالْمَعْرُوفِ وَنَهَوْا عَنِ الْمُنْکَرِ ۗ وَلِلَّهِ عَاقِبَهُ الْأُمُورِ(حج/۴۱)
(اجازه جهاد داده شده است به) همان کسانی که هر گاه در زمین به آنها قدرت بخشیدیم، نماز را برپا می‌دارند، و زکات می‌دهند، و امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند، و پایان همه کارها از آن خداست!

مردم شریف و ولایت مدار شهرستان بافق
سلام و درود خداوند بر شما، که مومنانه و مجاهدانه، در پی دعوت ولی امر مسلمین و امام امت، حضرت آیت الله العظمی الامام الخامنه ای، مد ظله العالی، پا به عرصه ی جهاد فی سبیل الله گذاشتید و برای انجام وظیفه شرعی و قانونی خود، در پای صندوق های رای حاضر شُدید.
بی شک حضور بالای شما و رای ۸۱ درصدی به رئیس جمهور منتخب، حضرت حجه الاسلام والمسلمین دکتر رئیسی، پشتوانه ای برای حمایت از دولت منتخب و مطالبه از آن در جهت رفع مشکلات شهر و کشور خواهد بود.
از تمامی مسئولان اجرایی شهرستان، خصوصا فرماندار محترم جناب آقای طلایی مقدم و ریاست محترم ناظرین شورای نگهبان جناب آقای برزگری، نیروهای محترم امنیتی و انتظامی و سایر نهادهای خدمتگزار که با تلاش بی وقفه ی خود انتخاباتی با شکوه را برگزار کردند، تشکر می کنیم.
شاکرانه به درگاه الهی جبهه می سائیم و از همه شما امت بیدار دل تقدیر و تشکر می کنیم.در این مدت، شما مردم، به دور از حزب بندی ها و سلایق سیاسی، با پشتیبانی هایتان دلگرمی جوانانی بودید که شب و روزشان را به هم پیوند داده بودند تا طعم شیرین پیروزی تفکر انقلابی را بچشند و الحمدلله این آرزو محقق شد و حال، وقت تلاش بی وقفه برای جبران کاستی هایی است که تا به حال به دلایل مختلف بر شما و ملت فهیم ایران وارد شده است.
ان شاء الله دولت جدید، همانطور که وعده داده شده است و در کارنامه ی رئیس جمهور منتخب مشهود است ، دولتی ضد فساد و رانت، کارآمد و گره گشا باشد و تحولی عظیم در عرصه خدمت رسانی به مردم شریف ایران اسلامی ایجاد کند و مطمئنا در این مسیر، به یاری امت اسلامی نیازمند است.
از طرف شورای راهبردی و اعضای ستاد مرکزی جناب آقای رئیسی در شهرستان بافق ، مجددا از شما تشکر نموده و دعوت می کنیم تا ان شاء الله در مراسم جشنی که سه شنبه اول تیرماه، به مناسبت شام ولادت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام با حضور خادمان حرم رضوی در جوار امامزاده عبدالله علیه السلام برگزار می گردد شرکت فرمایید.
عالم تمام قبضه ی سلطان دین رضاست
عاشق بجز وصال رضا را از او  نخواست
ابوالقاسم باقری میدانی
مسئول ستاد مرکزی حجه الاسلام والمسلمین رئیسی در شهرستان بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۱۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page