تقدیر از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق به خاطر افزایش درآمدهای غیر شهریه ای

دسته: دانشگاه
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 2 تیر 1400

IMG_1491

در مراسمی با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، از دکتر عباس فتاحی به خاطر افزایش درآمدهای غیرشهریه ای واحد بافق در دو سال گذشته تقدیر شد.
دکتر معصومه طباطبایی در این مراسم با بیان اینکه واحد بافق در این سالها از نظر درآمدهای غیر شهریه ای سر آمد استان بوده است گفت: به همت همکاران دانشگاه آزاد اسلامی بافق، این واحد در زمینه آزمایشگاهی از واحد یزد هم جلوتر بوده است.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه وقتی درآمد شهریه ای کاهش پیدا می کند باید درآمدهای غیرشهریه ای افزایش پیدا کند گفت: باید بپذیریم در یک بخش خصوصی کار می کنیم و هر واحد از نظر در آمد و هزینه مستقل هست و از آنجایی که امروز درآمدهای شهریه ای دانشگاه کفاف هزینه ها را نمی کند باید برای جذب درآمدهای غیر شهریه ای تلاش کنیم.
دکتر عباس فتاحی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق هم در این مراسم موفقیت های اخیر دانشگاه در زمینه های افزایش درآمدهای غیرشهریه ای، افزایش جذب دانشجو و رتبه برتر پژوهشی در دو سال پیاپی در جشنواره فرهیختگان را مرهون تلاش همه همکاران این واحد دانشگاهی دانست و این موفقیت ها را به همگان تبریک گفت.
در ادامه این مراسم جلسه پرسش و پاسخ کارمندان و اعضای هیات علمی با رئیس استان برگزار شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۶۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page