علاوه بر مدیر داخلی، رئیس بیمارستان بافق هم باید بومی باشد

دسته: عمومی
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 29 تیر 1400
علاوه بر مدیر داخلی، رئیس بیمارستان بافق هم باید بومی باشد

نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان بافق و عضو شورای اسلامی شهر در جمع معترضین که به حمایت از مدیر داخلی بیمارستان ولیعصر عجل ا...در محل شورای اسلامی شهر گرد هم جمع شده بودند گفت:اعتقاد دارم نیروی بومی باید حمایت شود و علاوه بر مدیر داخلی ، رئیس بیمارستان بافق هم باید بومی باشد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان بافق و عضو شورای اسلامی شهر در جمع معترضین که به حمایت از مدیر داخلی بیمارستان ولیعصر عجل ا…در محل شورای اسلامی شهر گرد هم جمع شده بودند گفت:اعتقاد دارم نیروی بومی باید حمایت شود و علاوه بر مدیر داخلی ، رئیس بیمارستان بافق هم باید بومی باشد.

محمد رنجبر عنوان کرد:گلایه مندی از معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی وجود دارد او حاضر نیست جواب شورای اسلامی شهر را بدهد.

وی با اشاره به اینکه در ایام کرونا مشکل سرمایشی برای بیمارستان به وجود آمده است تصریح کرد:معاون درمان اعلام کرده است کسی در این مدت نباید به مرخصی برود حال جای سوال اینجاست چرارئیس بیمارستان خلاف قانون با مرخصی موافقت کرده است؟!!!!

رنجبر خاطر نشان کرد: از سوی دیگر نباید این چنین عجولانه تصمیم گرفته می شود صبر می کردند مدیر داخلی بیمارستان ولیعصر عجل ا… پاسخگو باشد.

عضو شورای اسلامی شهر بافق ادامه داد:مدیر داخلی دارای ویژگی های خوبی است او توانست با مردم و خیرین ارتباط بگیرد و در این راستا کمک کار بود.

رنجبر افزود:رئیس بیمارستان باید هوادار باشد و از حق مدیر داخلی دفاع کند.

وی با بیان اینکه گزارشات و اعتراضات از سوی بافق به معاون درمان ارسال گردیده عنوان کرد: رئیس بیمارستان هم باید بومی باشد بررسی کنند و ضعف رئیس بیمارستان را به گردن مدیر داخلی نیندازند.

رنجبر با اشاره به اینکه شورای اسلامی وظیفه دارد بر امور نظارت کند خاطر نشان کرد: دخالت در عزل و نصب توسط شورای اسلامی خلاف است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به اینکه چرا معاون درمان در یکی از جلسه ها عنوان کرده بافق کمکش را از شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق بگیرد گفت:شرکت سنگ مرکزی ایران_ بافق به مسوولیت اجتماعی خود عمل می کند.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی هم می بایست حق و حقوق مردم و شهر را پرداخت کند، بافق همانطور که از نعمت معدن برخوردار است از بیماریهای مختلف نیز رنج می برد.

۲۰۲۱۰۷۱۹_۲۱۳۵۴۰

۲۰۲۱۰۷۱۹_۲۱۳۵۴۴

۲۰۲۱۰۷۱۹_۲۱۵۲۰۶

۲۰۲۱۰۷۱۹_۲۱۵۳۰۱

۲۰۲۱۰۷۱۹_۲۱۵۳۱۰

۲۰۲۱۰۷۱۹_۲۱۵۳۱۲


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۰۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
شهروند این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 30 تیر 1400 - 7:05 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام علیکم .
اگر با حفظ مصالح شهر و هم افزایی با سازمانها ، ارتباط صحیح با انها پیگیری مسایل باشیم فکر کنم مسائل بهتر حل خواهد شد البته دانشگاه علوم پزشکی هم باید به وظایف خود عمل کند.

You cannot copy content of this page